Geen actueel verbruik en opbrengst vandaag van zon/gas en electra | Eneco Community
vraag

Geen actueel verbruik en opbrengst vandaag van zon/gas en electra

• 4 maart 2019
  • 9 reacties
  • 95 Bekeken

@TinaC

er is na recente problemen met toon een omwisseling plaatsgevonden afgelopen zaterdag

alles werkt naar behoren, echter laat toon nu geen opbrengst zien van mijn pv, electra en gas. Het actuele is wel zichtbaar.

zowel monteur als ik hebben alles al geprobeerd om dit op te lossen maar helaas. Van gas is het algemeen bekend maar van stroom en pv zou het direct zichtbaar moeten zijn.

Alle hulp is welkom

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Ben blij dat de omwisseling in ieder geval 1 probleem heeft opgelost. Dat Toon nu de verbruiken niet laat zien is raar. Staat de externe toegang aan? Dan kijken we het na.

Groeten
Tina
Hij staat open @TinaC
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Ik zie dat Toon zowel stroom, opwek en gas registreert sinds vanmiddag. Morgen zal het weer zichtbaar zijn.

Groeten,
Tina
In de grafieken zie ik het wel terug maar ook alleen vanaf de middag?. De monteur is zowel zaterdag als vandaag langsgeweest

Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Dit weekend is inderdaad niets geregistreerd. Er is iets niet goed gegaan bij de installatie denk ik.

Groeten,
Tina
Oke kan ik er zelf nog wat aan veranderen @TinaC
of moet er wederom een monteur bij komen
Reputatie 7
Badge +6
@mpleizr

De waardes waar ''vandaag'' bij staat, zie je pas wanneer de waardes vanaf 0.00 binnen komen. Hier kun je zelf niets aan doen.
Oke dank je @Folkert

gaat dit ook op voor de zon want daar staat alleen een streepje?.

Reageer