Gasverbruik stijgt elke maand | Eneco Community

Gasverbruik stijgt elke maand

• 10 maart 2019
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Ik woon alleen. Vooorheen heb ik gemiddeld 100 euro betaald aan gas en electriciteit en heb dit bedrag verhoogd met 25 euro voor het geval dat.
Sinds enkele maanden stijgt mijn gasverbruik enorm. Eind november werd mijn ketel nog op jaarlijkse check gecontroleerd, dat doe ik elk jaar heel trouw.Niets aan het handje. In februarie heb ik de ketelman weer langs laten komen omdat mijn verbruik met de maand met 30 a 50 euro omhoog ging. Druk gemeten - niets aan het handje. Nu sta ik op 170 euro per maand. dat is dikke 70 euro duurder dan voorheen. Dat het gastarief zou stijgen oke, maar er is niets verranderd in mijn situatie. Ik dousche niet langer dan 5 minuten per dag, heb geen droger en draai een keer in de week 2 wasjes.op kort programma. Als ik van huis ben gat de verwarming omlaag en toch heb k nu vandaag een gasverbruik van 5,99m3? Hoe ken dit ?

4 Reacties

Gasverbruik stijgt met elke maand?
Hoe bepaal je dat dan?
Noteer je elke maand de gasstanden?
Reputatie 7
Badge +6
@Heike

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Bedoel je dat je meer gas verbruikt in januari dit jaar dan in januari vorig jaar? Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik graag het een en ander voor je na.

Groet,

Folkert

Gasverbruik stijgt met elke maand?
Hoe bepaal je dat dan?
Noteer je elke maand de gasstanden?

ik krijg elke maand een overzicht van mijn verbruik

Badge +2
In de winter is het wel logisch dat je meer verbruik, ik ben in de winter ook duurder uit maar dat trek weer bij in de zomer.

Reageer