Gasverbruik niet meer zichtbaar | Eneco Community

Gasverbruik niet meer zichtbaar

  • 23 maart 2017
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

sinds 1-12-16 wordt mijn (gas) verbruik niet meer weergegeven!
Ik heb hierover reeds meerdere keren gebeld , maar het wordt niet opgelost.
nav een uitzending van kassa en een fenomeen sjoemelsoftware begin ik mij te verwonderen. ik ben klant (lees betaal) bij eneco, maar moet gaan bellen met stedin. tevens betaal ik iedere maand voor een of andere app, waar ik nu dus niets aan heb.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Beste RAF Snel,

Erg vervelend dat het gasverbruik al langere tijd niet doorkomt. Op dit moment staat je gasmeter in storing. Dit betekent dat zowel wij als Toon je gasverbruik niet kunnen aflezen. Deze storing is bekend bij je netbeheerder Stedin. Aangezien zij de verantwoordelijk zijn van je meters, kunnen wij hierin niks betekenen. Het is voor ons dus ook afwachten tot de meter weer werkt. Je bent vrij om je Toon abonnement in de tussentijd uit te zetten.

Groet,
Denise