Gasverbruik in grafiek op toon 1000 keer te hoog op één dag | Eneco Community
beantwoord

Gasverbruik in grafiek op toon 1000 keer te hoog op één dag

  • 23 december 2018
  • 25 reacties
  • 579 Bekeken

Badge +1
Gisteren zag ik dat ik op vrijdag 21dec 2018 een verbruik van 7214 m3 had.
mijn jaarverbruik is nog geen 900 kuub dus er gaat iets fout.
iemand een idee? Kan dit gecorrigeerd worden?
Alle ander waarden vallen zo weg.
zie printscreen

icon

Beste antwoord door Urgel 9 september 2019, 12:20

Hoi @Halotronic

Goed nieuws 🎉. We hebben het bericht ontvangen dat de piek is verwijderd. Wil je ons bevestigen of je dit ook terugziet in de app?

Groet, Urgel
Bekijk origineel

25 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Halotronic

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Kun je via Menu > Toon Support de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan kijken we er naar voor je.

Groet,

Folkert
Badge +1
Staat aan. Ben benieuwd.
bedankt alvast,
Badge +1
Het is gefixt!! Dank!

Badge +1
Hallo,
Nu staat mijn gasverbruik weer op 3079 kuub in februari 2019.
Klopt niet dus weer de vraag of hier iets aan gedaan kan worden.
Bedankt alvast...
Reputatie 6
Badge +2
@Halotronic

Kan je de externe toegang aanzetten via Menu - Toon support - Externe toegang AAN ? Dan kijken we graag voor je verder.

Groeten Chantal
Badge +1
Ik heb de toegang tot toon op afstand aan staan.
Reputatie 6
Badge +1
@Halotronic

Bedankt voor je bericht. Dit is niet wat Chantal bedoelde. De externe toegang kan je aanzetten via Menu > Toon Support. Kan je dan ook aangeven op welke dag in februari de piek zichtbaar is? Kan je hier een screenshot van posten?

Alvast bedankt.

Groeten, Tina
Badge +1
O ja, staat nu aan👍🏻

0
omdat de App momenteel niet goed werkt heb ik een foto van het toon scherm.
het gaat om 3 februari

Reputatie 6
Badge +1
@Halotronic

Helemaal goed dank je wel. We gaan er mee aan de slag.

Groeten, Tina
Badge +1

Reputatie 7
Badge +2
Hoi @Halotronic

Goed nieuws 🎉. We hebben het bericht ontvangen dat de piek is verwijderd. Wil je ons bevestigen of je dit ook terugziet in de app?

Groet, Urgel
Badge +1
Ja, dat kan ik bevestigen! Hartelijk dank! Strakke actie!!!!👍🏻
Badge +1
Nog een opmerking
nu is bij het weekoverzicht week 11 ook “weg”??
is voor mij geen probleem hoor, maar dat wilde ik nog even melden..

Reputatie 7
Badge +2
Graag gedaan @Halotronic 😃 !

Wat betreft week 11, is deze wel zichtbaar op Toon?

Groet. Urgel
Badge +1
Dat zal ik vanavond kunnen controleren...
zit op mijn werk nu.
Reputatie 7
Badge +2
Dat is prima, @Halotronic

We horen je bevinding graag. Als het nodig is zetten we weer een bericht uit naar de softwarebeheerders 💪🏾

Groet. Urgel
Badge +1
Op de Toon staat week 11 er wel!!!
Wie het weet mag het zeggen😊👍🏻

Reputatie 4
Badge
@Halotronic

Bedankt voor je bericht. Het is vreemd dat week 11 op Toon wel zichtbaar is en niet op de app. Wil je opnieuw inloggen op de app en mij laten weten of dit het gewenste effect heeft gehad of niet?

Groet, Emel
Badge +1
Op de app ook na uitloggen en opnieuw inloggen hetzelfde verhaal. Week 11 wordt niet weergegeven.
als je dan naar de dagen van die week kijktzijn die wél allemaal zichtbaar🤷🏻‍♂️
Voor mij verder geen punt hoor..
maar het is wel raar...

Reputatie 4
Badge
@Halotronic

Ik heb het uitgezet richting de softwarebeheerders. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Wil je tot die tijd de externe toegang aan laten staan?

Fijne avond, Emel
Badge +1
Prima, bedankt voor jullie inspanningen 👍🏻👍🏻👍🏻
Reputatie 6
Badge +1
@Halotronic

Het verzoek van de softwarebeheerders is om de app te verwijderen, de cache op je telefoon te legen en hierna de app opnieuw te downloaden en te installeren. Hierna Toon weer herstarten en dan is alles goed zichtbaar. Kan je proberen of dat helpt en ons hierover inlichten.

Alvast bedankt.

Groeten, Tina
Badge +1
Hallo Tina,
ik heb de app verwijderd. De cache leegmaken kan niet op een iPhone?
toestel uitgeschakeld en opnieuw opgestart en App weer gedownload.
helaas nog hetzelfde resultaat. Dus ik weet het niet... nou ja geen halszaak voor mij..

Reputatie 6
Badge +1
@Halotronic

Sinds iOS11 is het wel mogelijk om de cache van de app op te schonen op een iPhone. Ga naar Instellingen > Algemeen > iPhone-opslag > Tik de Toon app aan > Druk daarna op 'Ruim op'.
Als dit niet werkt is het te wijten aan het handmatig verwijderen van de hoge piek in februari.

Groeten, Tina
Badge +1
Hallo Tina,
Opruimen laat de bestanden juist staan...
Alleen als je de verwijderd verdwijnt alles.. zie ook screenshot...
ik heb een antieke iPad gepakt en daar de toon app op geïnstalleerd in een oudere versie...
zelfde resultaat...
Case closed... niets aan te doen...
Bedankt voor alle inspanningen👍🏻 Ik waardeer dat zeer!

Reageer