Gasverbruik geeft al uren dezelfde waarde aan | Eneco Community
vraag

Gasverbruik geeft al uren dezelfde waarde aan

• 16 januari 2013
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 30 reacties
Onze Toon zegt dat er op dit moment (en al de afgelopen uren) 1657 aan gas verbruikt wordt. Alleen de meter loopt niet. Kachel brand niet, kortom, er wordt niets verbruikt maar Toon geeft aan van wel.
Al 2 x gereset maar zonder succes

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Heb je ook de stekker uit de module getrokken bij de ketel zelf of alleen Toon gereset  op Toon zelf (knopje onder Toon)?
Alleen gereset. ik vond trouwens nog een topic dat over hetzelfde ging. Bij deze Toon gebruiker ging het weg nadat de kachel opnieuw aansloeg.
Heb de kachel dus hoger gezet en ja hoor, hij schoot eerst naar 0 en toen naar het huidige verbruik. Dit heeft ie vanmiddag nog 2 x gedaan en nu doet hij het eventjes goed.
De volgende x zal ik de stekker uit de module trekken. Bedankt voor de hulp.
Ik denk dat je een bug gevonden hebt. Welke softwareversie van toon heb je? Want dit probleem.was volgens mij al opgelost.
Alleen gereset. ik vond trouwens nog een topic dat over hetzelfde ging. Bij deze Toon gebruiker ging het weg nadat de kachel opnieuw aansloeg.
Heb de kachel dus hoger gezet en ja hoor, hij schoot eerst naar 0 en toen naar het huidige verbruik. Dit heeft ie vanmiddag nog 2 x gedaan en nu doet hij het eventjes goed.
De volgende x zal ik de stekker uit de module trekken. Bedankt voor de hulp.

Op zicg prettig om te zien, wel een vlam in Toon maar geen meter die loopt :p
Alle gekheid op een stokje. Ik hoop dat je cv het wel blijft doen. Wordt weer eens een koud nachie....
Ik heb software versie 2.2.18