gasverbruik | Eneco Community
vraag

gasverbruik

• 30 november 2018
  • 7 reacties
  • 118 Bekeken

vanaf juli geeft toon geen gas verbruik meer aan.
ik heb hem gereset maar dat helpt niet .
wat kan ik nog meer doen ,of kunnen jullie mij helpen?

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
@joopm

Welkom op het forum en bedankt voor je vraag. Juist nu wordt inzage in je gasverbruik belangrijk dus ik kijk graag mee wat er niet goed gaat. Wil je hiervoor de externe toegang tot Toon aanzetten via Menu > Toon support?

Groet, Urgel
@joopm

Welkom op het forum en bedankt voor je vraag. Juist nu wordt inzage in je gasverbruik belangrijk dus ik kijk graag mee wat er niet goed gaat. Wil je hiervoor de externe toegang tot Toon aanzetten via Menu > Toon support?

Groet, Urgel

hallo Urgel
ik heb support aan gezet
Reputatie 7
Badge +2
@joopm

Of mijn ogen bedriegen mij, maar ik zie dat het verbruik wel degelijk doorkomt. Heb je een screenshot van wat jij ziet?
@joopm

Of mijn ogen bedriegen mij, maar ik zie dat het verbruik wel degelijk doorkomt. Heb je een screenshot van wat jij ziet?

zie je wat ik bedoel heb je de foto kunnen zien?
Waarom krijg ik nu geen antwoord?
Is de foto niet duidelijk genoeg?
Reputatie 6
Badge +2
@joopm

Hartelijk dank voor de foto. Wat ik kan zien is dat tot 28 november de meeting niet goed verlopen is. Dit zie je terug in je grafieken. Vanaf vandaag moet dat weer goed verlopen. Mocht dit toch niet zo zijn horen we het graag.

Groeten Chantal
@joopm

Hartelijk dank voor de foto. Wat ik kan zien is dat tot 28 november de meeting niet goed verlopen is. Dit zie je terug in je grafieken. Vanaf vandaag moet dat weer goed verlopen. Mocht dit toch niet zo zijn horen we het graag.

Groeten Chantal

Dankjewell voor je antwoord

Reageer