Gasmeterstand onleesbaar: Toon zit in de weg! | Eneco Community
beantwoord

Gasmeterstand onleesbaar: Toon zit in de weg!

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

54 Reacties

Reputatie 3
Badge
Mocht eneco niet reageren. Heel misschien heb ik ze nog voor je.
Hoi Jeroen bedank voor het aanbod.
Ik wacht inderdaad even af of Joep reageert.

Het is voor mij wel van belang, want onze kleren/jassen hangen ook in die werkkast en slepen dus steeds langs die houdertjes.
Dus ...er komt een moment dat ze eraf liggen.
Badge

Hans,

Ik heb nog even een artikeltje gezocht waar het eea redelijk goed wordt verklaard. 

http://www.dialoog.be/dekoevoet/archief/dK126-stand-by-verbruik-van-elektrische-toestellen.php

Intressant artikel: bedankt!
Ik ga morgen een energie meter kopen: ik wil weten welke apparaten mijn standby energie opslurpen: als alles uit is heb ik een gebruik van 260 Watt.
Daar moet ik meer van weten!

Hans,

Ik heb nog even een artikeltje gezocht waar het eea redelijk goed wordt verklaard. 

http://www.dialoog.be/dekoevoet/archief/dK126-stand-by-verbruik-van-elektrische-toestellen.php

Intressant artikel: bedankt!
Ik ga morgen een energie meter kopen: ik wil weten welke apparaten mijn standby energie opslurpen: als alles uit is heb ik een gebruik van 260 Watt.
Daar moet ik meer van weten!

Hoi Hans,

Goed om te horen. En laat even weten hoe jou die Voltcraft bevalt.
Ik vond het vervelend dat je eigenlijk meer van die energiemeters moet hebben om een lange tijd bepaalde afnemers te volgen, dan wordt het wel een dure grap.
Maar als je de tijd hebt en neemt tja dan kan je veel stopcontacten stuk voor stuk ook afwerken, natuurlijk.
En nogmaals let maar niet aan het (beperkt) fluctueren van het verbruik, dat is nou eenmaal inherent aan het verbruiken van stroom!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen