Gas weergave Toon gestopt | Eneco Community
vraag

Gas weergave Toon gestopt

• 4 april 2014
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 8 reacties
Nadat de slimme meters gekoppeld waren gaf Toon zowel elektra als gas prima weer. Sinds gisteren wordt het gas verbruik niet meer weergegeven. De verbinding lijkt goed te zijn, volle bak aan sterren en geen foutmelding oid. De meter sensor, Toon zelf en de sensor bij de CV ketel heb ik gereset, helaas geen resultaat.

Is er iets wat ik hier zelf aan kan doen? Moet Eneco ingrijpen of moet ik gewoon even geduld hebben 🙂

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Hoi WJV,

Als je slimme meters net geplaatst zijn duurt het door de bank genomen 14 dagen voor je de verbruiks data ziet.
Dus je hebt het 1 dag maar gezien?
Heb je de P1 kabel al een minuutje verwijderd en weer terug geplaatst?
Reputatie 7
Badge +6
@WJV,

Bedankt voor de melding.
Aangezien de klantenservice toegang aan staat, hebben we gelijk mee kunnen kijken op jouw Toon. De software-ontwikkelaars gaan er verder mee, omdat het ons niet duidelijk is waarom het verbruik wel te zien was, maar nu niet meer.
Zodra er meer bekend is, laten we het je weten.
@WJV,

Bedankt voor de melding.
Aangezien de klantenservice toegang aan staat, hebben we gelijk mee kunnen kijken op jouw Toon. De software-ontwikkelaars gaan er verder mee, omdat het ons niet duidelijk is waarom het verbruik wel te zien was, maar nu niet meer.
Zodra er meer bekend is, laten we het je weten.

Hij lijkt het weer goed te doen, althans ik zie gas verbruik. Dank voor de moeite als dit door toedoen van Eneco opgelost is.