Gas meterstand klopt niet helemaal op Toon | Eneco Community
beantwoord

Gas meterstand klopt niet helemaal op Toon

Volgens Toon, niet volgens de slimme gas meter in mijn meterkast, zou ik gisteravond in een uur tijd ruim 7000,- euro aan gas verstookt hebben. Zie foto's.
Ik heb geen idee hoe dit komt en ik heb Toon een keer laten herstarten maar dat gekke ding houdt er aan vast.
Nu ben ik er vrij zeker van dat het gewoon niet klopt maar wil graag weten hoe dit te verhelpen is en dat dit geen gezeur/problemen gaat veroorzaken in de toekomst.
icon

Beste antwoord door ChantalS 22 juli 2018, 13:44

Hey @Kruipert,

Welkom op het forum! Leuk dat je ons gevonden hebt.

Dat is een hele hoge piek en ik snap dat je hier van schrikt. Kan je voor mij de externe toegang aanzetten zodat ik kan kijken waar het mis gelopen is ? Dat kan via Menu - Toon support - Externe toegang AAN.

Groetjes Chantal

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 6
Badge
Hey @Kruipert,

Welkom op het forum! Leuk dat je ons gevonden hebt.

Dat is een hele hoge piek en ik snap dat je hier van schrikt. Kan je voor mij de externe toegang aanzetten zodat ik kan kijken waar het mis gelopen is ? Dat kan via Menu - Toon support - Externe toegang AAN.

Groetjes Chantal
Hoi Chantal,

Ik zal vanavond rond 19:00 de externe toegang aanzetten.
Sorry voor mijn late reactie.

Groetjes,

Erik

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen