Foutmelding in Toon App | Eneco Community
beantwoord

Foutmelding in Toon App

• 17 februari 2019
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 5 reacties
Beide Toon App's werken nu niet meer. De "oude" heeft tot vandaag nog altijd gewerkt, maar komt nu ook met een foutmelding.
De nieuwe Toon App, heeft nog nooit gewerkt.
Heb al diverse keren contact gehad met de SupportDesk, maar tot op heden nog steeds geen werkende App. En dit loopt al vanaf november 2018.

icon

Beste antwoord door ChantalS 17 februari 2019, 14:04

@AvB007

Dat staat er los van. Wat ik kan aangeven is dat de softwareontwikkelaars bezig zijn met een update voor dit issue. Zodra deze er is kan je de update downloaden. Voor nu is het dus wachten op de update.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

9 Reacties

De oude App wordt niet meer ondersteund dus dat is logisch.
Jammer dat de nieuwe hybride App het dan niet wil doen.
Heb je wel de laatste versie daarvan gedownload?
Zo ja, dan even wachten op interventie vanonder moderator.
Reputatie 6
Badge +2
Beste @AvB007

Welkom op het forum! Begrijpelijk dat je graag de app wilt gebruiken om Toon op afstand te kunnen bedienen. Heb je aller eerst de app al verwijderd en opnieuw gedownload zoals @Brandje voorstelt?

Groeten Chantal
Dat verklaart het een en ander. Dan hoop ik maar dat de hybride app snel werkend gemaakt kan worden. Hartelijk dank voor je reactie 👍🏻
Ja al diverse keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Maar dit heeft niets uitgemaakt.
Reputatie 6
Badge +2
@AvB007

Kan je de externe toegang aanzetten zodat we kunnen kijken met de softwarebeheerders ?

Groeten Chantal
Externe toegang staat ingeschakeld!
Ik denk maar even hardop mee, ik ben sinds november klant van Eneco voor energie. Daarvoor had ik alleen een abonnement voor Toon. Kan het zijn, dat mijn activeringscode voor Toon is gewijzigd sinds ik energie betrek via Eneco?
Reputatie 6
Badge +2
@AvB007

Dat staat er los van. Wat ik kan aangeven is dat de softwareontwikkelaars bezig zijn met een update voor dit issue. Zodra deze er is kan je de update downloaden. Voor nu is het dus wachten op de update.

Groeten Chantal
Prima, dan wachten we gewoon even de update af.
Bedankt voor je tijd en antwoord!👍🏼

Reageer