foutieve datum na update | Eneco Community

foutieve datum na update

• 7 januari 2013
  • 33 reacties
  • 1013 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

33 Reacties

Reputatie 3
Badge
Topic sluiten is niet handig voor den ander die dit probleem mogelijk ook kan krijgen. Fijn dat jij geholpen bent.
Topic sluiten is niet handig voor den ander die dit probleem mogelijk ook kan krijgen. Fijn dat jij geholpen bent.

Je zou in een laatste bericht wel de oplossing kunnen geven en dan toch het topic sluiten. Ik neem aan dat dit probleem voor een ieder hetzelfde is. Zo voorkom je ook dat een topic ellenlang wordt. Dit zie je meer in andere fora.
Reputatie 3
Badge
Klopt maar dan gaan andere een nieuw topic aanmaken terwijl de klant in het bestaande topic ook de moderator kan vragen om zijn of haar toon aan te passen. Voor beide is wat te zeggen. Snap jou ook Aaipad
Klopt maar dan gaan andere een nieuw topic aanmaken terwijl de klant in het bestaande topic ook de moderator kan vragen om zijn of haar toon aan te passen. Voor beide is wat te zeggen. Snap jou ook Aaipad

als je het forum een beetje goed inregelt met voldoende moderators, dan kunnen die dat nieuwe topic wat gestart wordt afvangen en meteen verwijderen. Dan wel de gebruiker die dat topic start even op weg helpen naar het juiste topic.
@ toon liefhebber, ha.... Wist het. Bedankt voor je info. Ik ga nog even afwachten hoe ze toon op het gebied van home automation verder gaan ontwikkelen. Anders gaat de hack er in en ga ik zelf wel een leuk apparaat ontwikkelen om als ui te gebruiken in huis.
Reputatie 3
Badge
Klopt, maar zolang dat niet gebeurd probeer ik zelf te zorgen dat het overzichtelijk blijft om te voorkomen dat ik de leden zelf niet meer kan helpen. Het forum van one more thing is voor mij het voorbeeld zoals een forum werken moet.
Zie mijn topic "Tijd aanpassen in Toon". De oplossing (meer: workaround) die daar vermeld staat werkt voor Toon-gebruikers met Ziggo als internetprovider.
Reputatie 1
Badge
In de webinterface kun je kiezen voor GET time parameters en voor SET. Uiteraard doet SET het niet. Althans, hij doet denk ik een verzoek naar de tijdsserver en past dan de tijd aan als je op SET drukt. Ik had even de hoop dat het hiermee zou kunnen.  

"Please select Get to get the time currenly set in the device or press Set to set the time."