Feest op Toon (Storing service center) | Eneco Community

Feest op Toon (Storing service center)


Reputatie 7
Badge +8
Sinds half10 vanavond lig Servicecenter erhier uit. Weet zo goed als zeker dat het het service center is.

- Modem en Toon hebben een hard reset gehad.


11 Reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hier werkt alles naar behoren ....Geen storingen ...
Kan zo'n storing lokaal zijn ? Of is het zo ie zo je verbinding ?
Sinds half10 vanavond lig Servicecenter erhier uit. Weet zo goed als zeker dat het het service center is.

- Modem en Toon hebben een hard reset gehad.



Hoi Ricardo,

Ik heb gewoon verbinding met het SC.
Je internet doet het wel dus?
Reputatie 7
Badge +8
Sinds half10 vanavond lig Servicecenter erhier uit. Weet zo goed als zeker dat het het service center is.

- Modem en Toon hebben een hard reset gehad.



Hoi Ricardo,

Ik heb gewoon verbinding met het SC.
Je internet doet het wel dus?


Hoi Ton,

Inmiddels hotspot gemaakt via 4G, Toon opnieuw opgestart, balk bleef. Andere router geprobeerd. Balk bleef.

Mij internet werkt inderdaad gewoon.
He, dat is irritant zeg.
Dus als je via de hotspot ook geen verbinding krijgt dan moet het wel het SC zijn.
Je kan natuurlijk ook de lan kabel nog even nemen.
Hier heb ik ook niks van gemerkt @mAiden, geen problemen met de SC verbinding.
Reputatie 6
Badge +7
Is het probleem al verholpen ?
Reputatie 7
Badge +8
Ben net pas beneden.
Het probleem lijk zichzelf te hebben opgelost.
Reputatie 6
Badge +7
Dat horen we graag. Top.
Ben net pas beneden.
Het probleem lijk zichzelf te hebben opgelost.


Hoi Richardo,

Dat vermoedde ik al, want er waren verder geen enkele meldingen.
Was dit voor jou de 1e keer?
Heb je het niet kunnen herleiden?
Reputatie 7
Badge +8
Ben net pas beneden.
Het probleem lijk zichzelf te hebben opgelost.


Hoi Richardo,

Dat vermoedde ik al, want er waren verder geen enkele meldingen.
Was dit voor jou de 1e keer?
Heb je het niet kunnen herleiden?


Hoi Ton,

Dit was inderdaad de eerste keer.
Herleiden heb ik het inderdaad niet. Mij internet werkte voor de rest. ook de site ping.quby.nl heb ik gisteravond niet kunnen pingen, maar nu weer wel.
Mijn App loopt natuurlijk ook via Quby maar die deed het gewoon goed.
Hopen maar dat met de reset van je modem en dus een nieuwe ingestelde beveiligde verbinding het achterwege blijft.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen