Ervaringen met de installatie van Toon | Eneco Community

Ervaringen met de installatie van Toon

  • 20 augustus 2012
  • 51 reacties
  • 15641 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

51 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Christiaan,

Welkom op het forum!
Jammer dat de meter niet is verwisseld en je nog wacht op een reactie.

De monteur is in opdracht van Stedin bij je thuis geweest om de meter te wisselen.
Als het goed is heb je een bakelieten kast en daar mag/kan geen slimme meter geplaatst worden.
Stedin is hier verder verantwoordelijk voor en ik raad je aan om hen te bellen om opheldering te krijgen en verdere vragen die je hebt te beantwoorden.
Het contract voor elektriciteit en gas wat al loopt kan door blijven lopen. Toon kan niet geïnstalleerd worden maar je kan ons wel bellen om te kijken wat de andere mogelijkheden zijn bij het contract.

We horen graag van je.