Ervaar je problemen met de Toon app? | Eneco Community

Ervaar je problemen met de Toon app?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

233 Reacties

Badge
Hallo,

Ik weet niet of Eneco hier wat aan heeft maar daar hoor je weinig van.

even een bericht na al die (terechte) berichten dat de Apps en het vergelijken per dag niet werkten.
Vanochtend op de Ipad en de telefoons werkte de App goed en ook de tegels "vergelijk stroom en gas gisteren" deden het weer.
Ik weet uiteraard niet voor hoe lang maar dat laat ik zeker weten.
p.s. we hebben geen modem en Toon reset uitgevoerd
Reputatie 5
Badge +5
@rbrokling

Wat fijn om te vernemen dat alles bij jou weer naar behoren werkt. Het is inderdaad afwachten of dit ook zo blijft helaas.
De app is bij een aantal gebruikers nog instabiel. Soms is helpt een reset van het modem en Toon daarbij goed. Bij andere gaat het spontaan weer werken. Dit is dus erg verschillend.

Jouw opmerking is voor ons zeker bruikbaar een waarderen dit dan ook enorm!

Groet,

Erica
Ik heb dezelfde ervaringen gehad met de Toon app als enkele andere gebruikers: na een tijdje bevriezing van het startscherm waarna de gegevens niet meer updaten. Vervolgens is het startscherm van de app leeg. Ik heb echter gemerkt dat dit afhangt van het netwerk waarmee ik contact maak met het internet. Als ik de Toon app gebruik via het wifi netwerk van mijn werk, bevriest de app na verloop van tijd. Gebruik ik de app via het mobiele 4G netwerk van mijn provider (T-Mobile) of via het wifi netwerk thuis, dan is er niets aan de hand en blijft de app naar behoren werken. Mogelijk veroorzaken de instellingen van het betreffende netwerk dus de problemen. Misschien dat daar eens naar gekeken kan worden.
Reputatie 3
Badge
Ik moet ook bekennen dat ik de laatste weken geen problemen meer ervaar.
Er is een tijdje geweest dat ik regelmatig de ketelmodule moest resetten en dat loste het probleem toen tijdelijk op. Router en of modem heb ik nooit een reset gegeven.
Er is nog even een storing geweest in de avond een week of 2 geleden maar hierna is het vanzelf weer gaan werken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen