Energieverbruik op Toon | Eneco Community
beantwoord

Energieverbruik op Toon

• 10 februari 2019
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

7 januari staat bij gas een verbruik van €261000!! Hele toon scherm en grafiek is nu niet meer te lezen. Hoe krijg ik dit uit de toon. Op mijn Eneco is het verbruik gewoon € 3 euro. Maar heb geen toon om alsnog in mijn Eneco te kijken. Hoe krijg ik dit uit de toon?
icon

Beste antwoord door Brandje 10 februari 2019, 10:36

Helaas dat is achteraf niet uit Toon®️ te verwijderen. 😳
Niet door je zelf en ook niet door Eneco/Quby. 😢
Eigenlijk is er maar 1 manier en dat is Toon®️ een fabrieksherstel geven. Maar dan ben je je historie en je instellingen kwijt.
Bekijk origineel

3 Reacties

Helaas dat is achteraf niet uit Toon®️ te verwijderen. 😳
Niet door je zelf en ook niet door Eneco/Quby. 😢
Eigenlijk is er maar 1 manier en dat is Toon®️ een fabrieksherstel geven. Maar dan ben je je historie en je instellingen kwijt.
Ons verbruik staat op meer dan 400.000 kuub verbruik in 2019. In euro's is dat ruim drie ton. Ik hoop dat Eneco dat ook niet serieus neemt. Maar het blijft van de zotte. Ik neem aan, dat als dat niet te herstellen is zonder je historie te verliezen, Eneco korting geeft op de kosten van Toon. Ten slotte krijg je niet waarvoor je betaalt.
Uiteraard wordt je daar niet op afgerekend. Toon®️ is nou eenmaal een afgeleide van je energiemeter in de meterkast. Die standen worden op je jaarnota gebruikt.
Ik zou wel Toon®️ laten controleren op afstand; wellicht dat er meer aan de hand is met bv je meetmodule....

Reageer