Dubbeltarief op Toon, terwijl ik enkeltarief heb. | Eneco Community
beantwoord

Dubbeltarief op Toon, terwijl ik enkeltarief heb.

Reputatie 7
Badge +8
Ik heb zoals ik weet enkeltarief. Maar Toon rekent met dubbeltarief. Ergens gaat het fout?

Toon staat open.

icon

Beste antwoord door ChantalS 6 september 2018, 09:08

@mAiden

Na het aangaan van een nieuw contract stond alles weer op dubbel tarief. Dit heb ik gelijk voor je aangepast. Laat even weten of het nu juist in Toon te zien is.

Groeten Chantal

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@mAiden

Na het aangaan van een nieuw contract stond alles weer op dubbel tarief. Dit heb ik gelijk voor je aangepast. Laat even weten of het nu juist in Toon te zien is.

Groeten Chantal
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb zoals ik weet enkeltarief. Maar Toon rekent met dubbeltarief. Ergens gaat het fout?

Toon staat open.

Als er dan maar afgerekend gaat worden voor het lage tarief
Reputatie 7
Badge +8
@mAiden

Groeten Chantal

Goedemorgen @ChantalS,

Ik heb geen idee of correct in Toon staat nu, ben nu op mij werk.
Ik vertrouw je dat het nu wel goed staat.
Dankjewel voor het snelle handelen.
Reputatie 7
Badge +8

Toon staat open.

Als er dan maar afgerekend gaat worden voor het lage tarief

Enkeltarief word afgerekend aan de hand van hoogtarief. Alles word op 1 hoop gegooid. Maar onder aan de streep is enkeltarief voordeliger voor mij, dan dubbeltarief.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen