beantwoord

Domme meter

Begin deze maand gaf Toon (en de app) geen verbruiksweergave meer van zowel gas als elektriciteit. Op de website waren deze gegevens wel zichtbaar.

Sinds vannacht is deze storing weer verholpen door een update.

Zijn er meer die deze storing hadden?
icon

Beste antwoord door Folkert 28 maart 2018, 14:19

@vankempen

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Heb je toen je geen verbruik zag ook nog actie ondernomen, door de meteradapter of Toon te resetten? Dat wil vaak helpen wanneer je geen verbruik ziet.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@vankempen

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Heb je toen je geen verbruik zag ook nog actie ondernomen, door de meteradapter of Toon te resetten? Dat wil vaak helpen wanneer je geen verbruik ziet.
Bedankt voor je reactie, Folkert.
In eerst instantie niet. We hebben Toon sinds januari in gebruik.
Ik zag bij toeval gisteren dat er een update beschikbaar was.
De update bleef overigens hangen in de fase waarin je het WiFi netwerk dient te kiezen, de meters en de CV (1-2-3). Inloggen op het netwerk was mogelijk maar activeerde niet de "Klaar" knop. De enige mogelijke keuze op het scherm was "Reset naar fabrieksinstellingen".
Ik heb toen Toon gereset waarna alles weer werkzaam was.
Al doende leert men.

Ik vroeg mij af of anderen in deze periode dezelfde storing hadden.
Reputatie 7
Badge +6
@vankempen

Ik heb zelf niet meer storingen van deze aard voorbij zien komen dan gebruikelijk, maar wie weet dat er nog andere forumleden zijn die hier last van hebben gehad.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen