Diverse storingen met Toon | Eneco Community
beantwoord

Diverse storingen met Toon

  • 22 oktober 2019
  • 32 reacties
  • 544 Bekeken


Toon eerste bericht

32 Reacties

Reputatie 5
Badge

@RalfR 

 

Graag ontvangen we een screenshot van de melding op het moment dat het voorkomt. Dan kunnen we het uitzetten bij de softwarebeheerders. Ik maak ook gebruik van de vc echter krijg ik de melding niet.

 

Groet, Emel

Reputatie 5
Badge

@Urgel @ChantalS @Emel @ThehogNL  ter info: ik heb net telefonisch contact gehad met het Warmtewinnerteam. Over anderhalve week komt er een monteur, omdat het toch niet de bedoeling is dat de warmtewinner in de ventilatiestand terug gaat (dus toch zoals ik dacht).

 

@Hkellen2 en ander WW-gebruikers: ik heb ook antwoorden op de andere vragen die ik per mail gesteld heb:

  1. Ze “zijn er mee bezig” om in de app zichtbaar te laten maken dat de WW bezig is met warmte winnen.
  2. Ze “zijn er mee bezig” om de ventilatiestanden via de app te kunnen bedienen.
  3. Ze zijn niet bezig met het koppelen van de luchtkwaliteit/CO2 aan de ventilatiestanden.
  4. De laatste versie van de WW-firmware is 2.14. Deze wordt over anderhalve week gelijk geinstalleerd. Ik begreep dat m.n. de communicatie tussen Toon/WW/CV verbeterd is (alhoewel ik daar volgens mij nooit problemen mee heb).

Hoe lang bovenstaande twee vernieuwingen duren, kon mij alleen niet gezegd worden...

Reputatie 5
Badge

@RalfR

 

Graag ontvangen we een screenshot van de melding op het moment dat het voorkomt. Dan kunnen we het uitzetten bij de softwarebeheerders. Ik maak ook gebruik van de vc echter krijg ik de melding niet.

 

Groet, Emel


Oke @Emel, als ik de melding weer krijg, zal ik er een screenshot van maken. De laatste paar dagen heb ik de melding echter niet meer gezien.

Badge

@Urgel @ChantalS @Emel @ThehogNL  ter info: ik heb net telefonisch contact gehad met het Warmtewinnerteam. Over anderhalve week komt er een monteur, omdat het toch niet de bedoeling is dat de warmtewinner in de ventilatiestand terug gaat (dus toch zoals ik dacht).

 

@Hkellen2 en ander WW-gebruikers: ik heb ook antwoorden op de andere vragen die ik per mail gesteld heb:

  1. Ze “zijn er mee bezig” om in de app zichtbaar te laten maken dat de WW bezig is met warmte winnen.
  2. Ze “zijn er mee bezig” om de ventilatiestanden via de app te kunnen bedienen.
  3. Ze zijn niet bezig met het koppelen van de luchtkwaliteit/CO2 aan de ventilatiestanden.
  4. De laatste versie van de WW-firmware is 2.14. Deze wordt over anderhalve week gelijk geinstalleerd. Ik begreep dat m.n. de communicatie tussen Toon/WW/CV verbeterd is (alhoewel ik daar volgens mij nooit problemen mee heb).

Hoe lang bovenstaande twee vernieuwingen duren, kon mij alleen niet gezegd worden...

@RalfR  bedankt voor update die software op warmtewinner kan alleen via usb omdat warmtewinner niet op internet zit nemen ze hiervoor contact op om te updaten ?

Reputatie 5
Badge

@Hkellen2 geen idee hoe dat normaal gaat. Bij mij wordt dit de tweede update. Dit is bij mij gedaan bij het onderhoud. Ik zou even met ze bellen als je wil dat het gebeurt (Eneco duurzaam advies geloof ik).

Badge

@Hkellen2 geen idee hoe dat normaal gaat. Bij mij wordt dit de tweede update. Dit is bij mij gedaan bij het onderhoud. Ik zou even met ze bellen als je wil dat het gebeurt (Eneco duurzaam advies geloof ik).

toevallig 2 weken geleden geweest toen was blijkbaar de update er nog niet monteur zei recente versie staat erop

Reputatie 5
Badge

@Hkellen2 

 

De klanten met een warmtewinner zijn al in het bezit van de nieuwste software. Op dit moment is er geen andere software beschikbaar voor de warmtewinner. 

 

Groet, Emel

Reageer