Display van toon staat steeds in spiegelbeeld, hoe te verhelpen | Eneco Community
beantwoord

Display van toon staat steeds in spiegelbeeld, hoe te verhelpen

Zoals de titel al zegt, afgelopen woensdag is toon hier geplaatst en vanaf vrijdag staat het display steeds in spiegelbeeld, hoe kan ik dat verhelpen?? BVD
icon

Beste antwoord door TinaC 8 januari 2019, 09:53

@W. Van Hout

Heel bijzonder inderdaad. Wel fijn dat alles het weer doet. Ben je toevallig al door het installatiebedrijf? Ik stuur ze dan alsnog een bericht dat ze niet hoeven te rijden.

Veel plezier met Toon.

Tina

Bekijk origineel

14 Reacties

Hoi @W. Van Hout

Ik denk dat je bedoelt de instelling bij menu/instellingen/scherm/plaatsing thermostaatpaneel

Lukt het met die instelling?
Het is hier voor me geïnstalleerd. Maar het scherm.toont me alles in spiegelbeeld, waardoor het niet te bedienen is
Ik denk dat je beter een foto kan plaatsen.
Dat maakt de zaak duidelijker.
Als het een hardware fout is dsn zal Dneco het display ongetwijfeld vervangen.

Duidelijk! Ik zelf heb deze modus nog nooit eerder gezien😢
Heb je in ieder geval die instelling die ik eerder aangaf uitgeprobeerd?🤔
Ook zou ik je willen adviseren even Toon®️ een harde reset te geven.
Dat doe je door de ketelmodule van Toon®️ bij je CV even 1 minuut stroomloos te maken.
Ga ik proberen. Dankjewel en anders ga ik maandag bellen voor hulp. Ben niet a te handig met dit soort dingen. Bedankt
Oké, ik hoop dat het je lukt, want het staat anders dan op de handleiding en ook nog eens contra.
Maar een harde reset geven is uiteraard het meest eenvoudig en geeft wellicht meteen de oplossing.
Suc6 en voor straks 💤💤💤
Maandag ochtend Toon, pardon, Noot.🙃
Reputatie 7
Badge +6
[h4]@W. Van Hout[/h4]
Welkom op het Eneco forum! Helaas kunnen we dit niet herstellen voor je. Ik heb de opdracht gegeven om je Toon te vervangen. Er wordt morgen contact met je opgenomen om een afspraak met je in te plannen. Mocht je nog vragen hebben dan zie ik deze graag verschijnen.

Groet,

Folkert
Ik kon dit even niet meer terugvinden, maar sinds zondagavond is mijn display normaal, weg speigelbeeld, kan het nu goed aflezen en bedienen, waar het lag geen idee, maar fijn dat het nu oke is. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Dit vind ik wel heel bijzonder en ook dat het spontaan opgelost is! @Folkert ik denk dat jullie ook flabbergasted zijn?
Ik denk dat Rusland hier achter zit.
Reputatie 6
Kweenie, in het verleden had je een programmaatje, umdreh.exe dat op DOS computers het scherm spiegelde, op z'n kop zette, of combinaties daarvan maakte. Een paar kilobytes code, waarvan de bulk voor de user interface bestemd was. In een linux framebuffer device (toon 1 en 2) is het ook maar een kwestie van een paar bits flippen om het scherm te spiegelen. Evengoed vreemd dat dat spontaan gebeurt en nu weer opgelost is.

Heeft m.i. weinig met Russen te maken. Eerder een glitch in the matrix.
Reputatie 5
Badge +1
@W. Van Hout

Heel bijzonder inderdaad. Wel fijn dat alles het weer doet. Ben je toevallig al door het installatiebedrijf? Ik stuur ze dan alsnog een bericht dat ze niet hoeven te rijden.

Veel plezier met Toon.

Tina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen