Display Toon | Eneco Community
vraag

Display Toon

• 12 november 2018
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 8 reacties
Nog niet zo lang Toon aan de muur en nu al een probleem met de stand weg op de display, toen ik van huis ging de stand op weg gezet, onderweg eens gekeken of alles goed ging,helaas stond op de display thuis weer aan en de kachel branden, jammer maar dit schiet niet op.kan ik beter de kachel maar helemaal uitzetten.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Wingie

Dat je kachel onverwachts gaat branden lijkt me niet helemaal de bedoeling als je van huis bent. Heb je toevallig je programma nog aan staan? Dit zou de meest logische verklaring zijn dat de stand opeens verspringt en er een seintje naar je ketel gaat om te stoken.
Is dit niet het geval, dan kijk ik graag met je mee in Toon wat er precies gebeurt. Wil je hiervoor jouw klantnummer aanvullen in je profiel en de externe toegang van Toon aanzetten via Menu > Toon Support > Externe toegang AAN?

Groet,
Glenn
Badge
Inderdaad staat het programma nog aan, ik wist niet dat dit uitgeschakeld moet worden, als ik dit doe blijven de instellingen dan wel bewaard? de monteur vertelde mij dat wanneer ik van huis zou gaan ik alleen op weg moest drukken die ingesteld staat op 16 gr.en daarop zou blijven staan tot thuiskomst vandaar.
Reputatie 5
Badge
@Wingie

Aha! Goed te horen dat we zo snel tot de oplossing komen :D
Als het programma aan staat en je voert een handmatige wijziging in, door bijvoorbeeld op Weg te drukken, dan zal Toon na korte tijd het programma weer gaan volgen. Als je Toon handmatig aan wilt sturen, dan raad ik je aan het programma uit te schakelen. Je weekprogramma blijft bewaard zodat, wanneer je hem aan zet, deze weer automatisch jouw ingestelde programma volgt.

Als ik je nog ergens mee kan helpen, let me know!

Groet,
Glenn
Badge
Dank je wel voor de snelle reactie, hiermee ben ik geholpen.

Reageer