De Toon App maakt geen verbinding met Toon | Eneco Community
vraag

De Toon App maakt geen verbinding met Toon

  • 19 november 2017
  • 4 reacties
  • 2234 Bekeken

De Toon app maakt geen verbinding. Heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Elke keer wanneer ik hem open zegt hij: no connection since (actuele tijd)

4 Reacties

Heb je je modem al eens stroomloos gemaakt?
Badge +2
Heb je je modem al eens stroomloos gemaakt?

Ja en dat bedoel ik nou als ik een paar dagen niet thuis ben dan kan ik modem niet stroomloos maken.
En ja ben ik 2 weken weg en Toon doet in die tijd weer is niet wat hij moet doen storing o.i.d. dan kan je dus niets meer regelen of zien. Er zitten nog steeds teveel bugs in de software van Toon.
Ik heb ondertussen mijn modem meerdere keren gereset zonder resultaat.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen L. Logtenberg,

Je kan voortaan met je Toon gerelateerde vragen terecht op www.toon.nl
Hier is ook een Community :-)

Betreft dit de Toon app voor tablet? Daar is onlangs een update voor geweest. Dit nu opnieuw verwijderen en installeren zou dan moeten helpen!

Groet. Vincent

Reageer