Data toon apps lopen achter en ververst niet meer | Eneco Community
vraag

Data toon apps lopen achter en ververst niet meer

  • 17 maart 2018
  • 8 reacties
  • 234 Bekeken

Hoewel ik niet vaak een probleem ondervind, 😉 nu toch even het volgend issue.

Na een kort verblijf, ben ik vandaag weer thuis gekomen, en het eerste wat mij opviel is dat de data opbrengst zonnepanelen in beide apps vast staat op een vaste teruglevering waarbij het totaal niet meer oploopt. Totaal in oude app klopt dan weer wel.

Uiteraard het geheel gereset, maar dat heeft geen oplossing geboden.

Op toon loopt het wel correct.








8 Reacties

Dan heb jij nog geluk Mark, dat je de 1e pagina (start) op de nieuwe App ziet.
Bij mij is die grijs.
Idd de oude App doet het prima; er zijn duidelijk problemen

Is het bij jou ook zo dat de 2e pagina grafieken gewoon wel werkt?
Dat wisselt Ton. Soms wel soms niet.

Van gas zie ik nu een blanco pagina. Stroom is een rommeltje



Oké, het is zeker een rommeltje Mark.
Mijn 1e meldingen zijn een paar dagen geleden aan Quby.
Maar nog niets terug gehoord.
Zelf laat ik de nieuwe App maar weer links liggen, omdat de oude het wel goed doet.

Bij mij doen de uurgrafieken Gas en Stroom het trouwens wel goed.
Op zich niet zo erg dat er nog foutjes in zitten, maar enige terugkoppeling hierover zou wel op z’n plaats zijn.

Begon net te wennen aan zon in de app.
Klopt!
Met name de cumulatieve opwek (Productie Vandaag) tegel van Zon op Toon®️.
Vanmorgen werkte de app weer normaal, maar sinds vanmiddag wederom dat de nieuwe app vast staat 😩

De data van gisteren zijn in beide app’s verschillend en onjuist. Afwijking is zodanig dat ik ze nu niet meer kan vertrouwen.

Tijd voor een ander systeem dan maar!



Hier ook nog steeds een grijs scherm!
Hoi Mark!@mpleizr

Is bij jou de startpagina op de nieuwe App nu ook weer zichtbaar?

Reageer