D01 melding bij wifi en bij kabel geef toon D03 | Eneco Community
beantwoord

D01 melding bij wifi en bij kabel geef toon D03

  • 5 februari 2018
  • 8 reacties
  • 582 Bekeken

  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Vanaf 29-01-2018 melding geen verbinding via WiFi code D01 en melding fout wachtwoord.
. wachtwoord is gecontroleerd via laptop en hier ligt het echt niet aan. heb ook via mobiel hotspot geprobeerd maar zelfde resultaat. routers aan/uit. Toon aan/uit. Niks helpt. software versie toon 4.8.25. maar uiteraard als dit niet de laatste is kan ik niet updaten want geen verbinding. Toon op kabel verbinding gezet en ik krijg nu code D03 geen verbinding met Eneco. Help!!
icon

Beste antwoord door Brandje 5 februari 2018, 16:44

Dan moet de beveiligde verbinding met Eneco opnieuw worden ingesteld.
Maak je modem even 20 sec stroomloos; laat de lan-kabel gewoon even zitten.
Je router stroomloos maken is niet voldoende.
Wat bedoel je met Toon aan/uit? Is dat een harde reset via de Toon module bij je CV?
Bekijk origineel

8 Reacties

Dan moet de beveiligde verbinding met Eneco opnieuw worden ingesteld.
Maak je modem even 20 sec stroomloos; laat de lan-kabel gewoon even zitten.
Je router stroomloos maken is niet voldoende.
Wat bedoel je met Toon aan/uit? Is dat een harde reset via de Toon module bij je CV?
Dat heeft niet geholpen. niks verandert!
Ik zie dat je achter loopt met de Toon®️ software versie.
Vraag eerst om de nieuwste versie 4.10.6.

Maar dan heb je uiteraard wel verbinding met het SC nodig.
bedankt voor je reactie..Ja dat klopt. Ik loop achter met mijn update. Maar zal dat het probleem verhelpen. want als ik geen verbinding krijg met Eneco dan zal ik ook geen update kunnen doen. Waar moet ik om de nieuwste versie vragen? Dit is mijn eerste melding. heb verders nooit problemen met mijn toon gehad.
Ik heb nogmaals een harde reset gedaan van mijn toon. Nu heb ik wel verbinding... raar... ik ben nu mijn toon aan het updaten.
Kijk dat bedoel ik maar!
Dus de update stond zelfs al voor je klaar!

Na de update zal je zien dat je problemen over zijn.
Hooguit nog even een D02 melding, maar die zou ik even negeren.

Ik hoor het wel.
Bedankt voor je hulp. Het allemaal goed gegaan en probleem is verholpen!!!
Hoi Roddy,

Graag gedaan!??
Veel plezier weer met je Toon®️.

Reageer