D01 | Eneco Community
beantwoord

D01

  • 11 juli 2018
  • 3 reacties
  • 689 Bekeken

Mijn toon geeft een d01 storing aan terwijl mijn internet het gewoon doet. Mijn toon en router heb ik allebei opnieuw opgestart, maar heb nog steeds geen verbinding. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Wendyschmitt 11 juli 2018, 20:20

Hoi @Wendyschmitt Ik begrijp dat je je router al hebt gereset? Ook helpt het om Toon een harde reset te geven. Dit doe je door de stekker van de ketelmodule 1 minuut stroomvrij te maken. Toon start dan opnieuw op.

Dankje dit heeft inderdaad geholpen.
Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi @Wendyschmitt Ik begrijp dat je je router al hebt gereset? Ook helpt het om Toon een harde reset te geven. Dit doe je door de stekker van de ketelmodule 1 minuut stroomvrij te maken. Toon start dan opnieuw op.
Hoi @Wendyschmitt Ik begrijp dat je je router al hebt gereset? Ook helpt het om Toon een harde reset te geven. Dit doe je door de stekker van de ketelmodule 1 minuut stroomvrij te maken. Toon start dan opnieuw op.

Dankje dit heeft inderdaad geholpen.
Kijk dat dacht ik al @Wendyschmitt dit is een beproefde methode. Goed dat het is opgelost. :)

Nog een prettige avond

Reageer