CV slaat niet aan | Eneco Community
vraag

CV slaat niet aan

• 17 september 2018
  • 38 reacties
  • 666 Bekeken

Toon eerste bericht

38 Reacties

Reputatie 2
Badge
Die lezen dit morgen weer neem ik aan? Dan laat ik het nu voor wat het is. Morgen weer een dag...

Dank voor de hulp en de snelle reacties! Heel fijn!
Jazeker Jeroen.?
Idd gewoon nu even een afwachtende houding aan nemen.
Fijne avond verder!?
Reputatie 5
Badge +1
@jeroen733

Bedankt voor alle aanvullende informatie en de foto uiteraard. Ik zie dat je al veel stappen hebt doorlopen met onze behulpzame forumleden! De ketelmodule vervangen lijkt de oplossing voor dit probleem.

Wil je het me laten weten of je het goed vindt dat ik een ketelmodule opstuur of dat een Eneco monteur deze voor je komt aansluiten?

Groet,
Mitchel
Reputatie 2
Badge
Dag Mitchel,

Dank voor je reactie. Een module opsturen is prima. Als het dan niet lukt kan er altijd nog een monteur langskomen toch?
Zijn daar trouwens kosten aan verbonden?

Groet,
Jeroen
Reputatie 5
Badge +1
@jeroen733

Ik heb een nieuwe ketelmodule voor je aangevraagd. Dit ontvang je binnen maximaal 10 dagen per post. Mocht het niet lukken om dit aan te sluiten dan kan er altijd een monteur langskomen om het op te lossen. Uiteraard zijn hier geen kosten aan verbonden omdat jouw Toon nog garantie heeft.

Groet,
Mitchel
Reputatie 2
Badge
Hallo Ton/Mitchel,

Ondertussen heb ik ook de bedrading wat vernieuwd. Zoals eerder ook al opgemerkt werd was er blijkbaar een telefoondraadje gebruikt om de verbinding te maken met de cv. Heb daar nu wel een daarvoor bedoelde cv-draad geïnstalleerd. Had nog een klein beetje hoop dat dat misschien het verschil zou maken maar helaas heeft dat niet geholpen.

Hoop dus dat de ketelmodule snel komt. Wordt misschien wel een fris weekendje, dan maar de open haard aansteken! Het is zeker niet te voorspellen wanneer deze ketelmodule bezorgd wordt? Zou lekker zijn als ik dat dit weekend nog kan fixen.

Groet,
Jeroen
Hoi Jeroen,

Nee, dat de ketelmodule defect is dat lijkt nu wel zeker.
Je zal helaas de wachttijd, dus ongeveer 10 dagen, moeten uitzitten.

Toch een prettig weekend Jeroen!
Reputatie 2
Badge
Poeh, de 10 werkdagen wachttijd wordt wel volledig gebruikt, helaas nog steeds geen ketelmodule binnen. Met de koude nachten van de afgelopen dagen toch niet zo lekker...

Vraag me wel af waarom de levertijd van zo'n ketelmodule überhaupt zo lang is? Is toch niet echt meer van deze tijd... Moet toch niet heel moeilijk zijn om de levertijd te verkorten nietwaar?

Is het te voorspellen wanneer ik de ketelmodule kan verwachten?

Groet,
Jeroen
Reputatie 5
Badge +1
@jeroen733

Goed dat je even aan de belt trekt. Normaal gesproken is de bezorgtijd niet zo lang, maar op dit moment hebben we even wind tegen met het leveren van jouw ketel module. De verwachting is dat de ketel module op jouw deurmat valt tussen nu en 11 oktober. Nu de nachten steeds kouder worden, snap ik dat je de verwarming aan wil zetten. Daarom kan ik ook handmatig een ketel module naar je op sturen.

Wil je me laten weten of ik de module handmatig kan versturen?

Groet,
Mitchel
Reputatie 2
Badge
Dag Mitchel,

Als je de ketelmodule handmatig kan versturen, dan graag!
Zou heel fijn zijn om hem snel te kunnen installeren.

Dank alvast.

Groet,
Jeroen
Reputatie 2
Badge
Even een update: Het verzenden van de ketelmodule op de reguliere wijze had vertraging opgelopen (bestellingen kwamen niet bij externe partij die verzending verzorgt binnen). Ook op kantoor was voorraad ketelmodules op, dus deze kon ook niet handmatig verzonden worden.

Uiteindelijk is er gisteravond een monteur langs geweest (die wel ketelmodules op voorraad had) en is de ketelmodule vervangen. En inderdaad, alles werkt nu weer!

Een paar conclusies van dit traject wat mij betreft:
- Ophangen ketelmodule had nauwkeuriger gekund en gemoeten, door waterschade deed hij het niet meer. (hing te dicht bij kraan waardoor de aan de kraan gekoppelde slang op ketelmodule heeft kunnen lekken).
- Communicatie en hulp hier op het forum is top!
- Verzending via externe partij loopt niet (goed). Sowieso vraag ik me af waarom de verzending nog 10 werkdagen moet duren in deze tijd.
- Ook voorraad op kantoor was onvoldoende.
- Aansturing monteur, en het feit dat hij zo snel (zelfde dag nog) langs kon helpen was top!

Dank voor alle hulp van iedereen.
Fijn dat het nu met behulp van een monteur snel opgelost is.
Hoi Jeroen,

Helaas komt die verkeerde montage ketelmodule nog veel voor.
Vroeger was dat de plek die de monteur gebruikte. Tegenwoordig gebeurt dat niet meer. Waterschade kwam te vaak voor.

Fijn dat je probleem nu is opgelost.
Reputatie 7
Badge +2
@jeroen733

Wat mooi om te vernemen dat het probleem met de ketelmodule is verholpen en je nu weer kunt genieten van een warme huiskamer 🤗. Nogmaals onze excuses dat het met de zending niet lekker verliep. Ook wij hebben punten die voor verbetering vatbaar zijn. Dit punt zal ik in ieder geval intern meenemen.

Groet, Urgel

Reageer