CV ketel onderhoudsdatum Toon niet aan te passen | Eneco Community
beantwoord

CV ketel onderhoudsdatum Toon niet aan te passen

Reputatie 1
Toon gaf recent aan dat mijn ketel onderhoud nodig heeft. Netjes uit laten voeren en nu wil ik de datum van onderhoud aanpassen via Menu, CV-ketel en de knop Aanpassen. Ik heb de datum aangepast naar de datum van het onderhoud en druk dan op versturen. Hier krijg ik de melding dat er een probleem lijkt te zijn met de verbinding en dat ik het opnieuw moet proberen.
Er is een wifi verbinding, er is verbinding met het service center en ook het opnieuw opstarten van Toon heeft helaas geen uitkomst gebracht. Hebben meer mensen hier last van? Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door Brandje 10 februari 2018, 13:08

Er zijn een paar kleine storingen op het SC na het onderhoud van 2 dagen geleden.
Ook de nieuwste Toon App werkt op onderdelen nu niet goed. Dat geldt ook voor sommigen die de App Olisto (vroegere Triggi) gebruiken.

Ik zou je aanpassing even uitstellen tot over een paar dagen.
Bekijk origineel

3 Reacties

Er zijn een paar kleine storingen op het SC na het onderhoud van 2 dagen geleden.
Ook de nieuwste Toon App werkt op onderdelen nu niet goed. Dat geldt ook voor sommigen die de App Olisto (vroegere Triggi) gebruiken.

Reputatie 1

Ik zat al wel te lezen over storingen met Olisto, dat heb ik nog niet gemerkt, maar ook nog niet geprobeerd. Ik zal het over een paar dagen nog eens proberen. Bedankt!
Komt goed!
Graag gedaan en een fijn weekend.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen