Controle vragen Toon vergelijk functie | Eneco Community

Controle vragen Toon vergelijk functie

Toon eerste bericht

227 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
@Glenn Wanner word het eens definitief opgelost ? Dit speelt al maanden !!!!
Reputatie 5
Badge +3
Vandaag weer geen Vergelijk!
Reputatie 2
Badge +4
Moet ik nou elke dag een melding maken omdat vergelijk het niet doet ?
Reputatie 7
Badge +7
Hier was er ook geen vergelijk.
Reputatie 2
Badge +2
Het valt mij eigenlijk net pas op dat ik geen maand vergelijk heb gekregen van de maand december, van zowel gas als stroom. Komt dat nog?
Reputatie 5
Badge
Volgens mij komt dat altijd de eerste maandag na het eind van de maand. Dus nog even geduld.
Reputatie 5
Badge +3
Vandaag weer geen Vergelijk ontvangen!
Badge
Helaas, hier ook niet. Geen stroom engeen gas.
Reputatie 5
Badge
@VdB @Aart1943

Wij krijgen net het bericht binnen dat Vergelijk niet volledig succesvol gedraaid heeft. Vanmiddag omstreeks 13.00 uur zal deze nog een keer draaien. Het heeft dan een paar uur nodig. Er wordt druk aan gewerkt om het het succes te vergroten.

Groet,

Tina
Reputatie 5
Badge +3
Helaas nog geen Vergelijk binnen!
Hallo,
de vergelijk functie van het verbruik werkt sinds 2 dagen niet op onze toon. Wat is hier aan te doen?
de meting vanuit de slimme meter werkt wel naar behoren.
groet
Reputatie 5
Badge
@erikneef

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je topic samengevoegd met de reeds bestaande topic over dit onderwerp. Zou je de controle vragen van de eerste post kunnen doorlopen? Werkt het vervolgens alsnog niet, dan kan je je externe toegang aanzetten op Toon via Menu > Toon Support > Externe Toegang AAN. Dan kunnen de software beheerders meekijken naar jouw situatie.

Groet,
Glenn
Badge
Hier vandaag ook geen vergelijk van zowel stroom als gas.
Reputatie 5
Badge +3
Vandaag weer geen Vergelijk
Reputatie 2
Badge +4
Het is weer zover GEEN vergelijk
Doet het meer niet dan wel.
Reputatie 5
Badge
@allen

Ik verneem zojuist dat Vergelijk niet volledig heeft gedraaid en dat dit om 13:00 uur weer zal worden gedaan. Dit neemt een aantal uur in beslag. Zoals @TinaC eerder in het topic heeft aangegeven wordt eraan gewerkt om dit te verbeteren.

We hebben gezien de situatie ook de starter post aangepast met een extra vermelding rondom Vergelijk. Mijn verzoek aan jullie is om, wanneer jullie 's ochtends geen gegevens zien, eerst af te wachten of Vergelijk aan het einde van de middag weer zichtbaar is voordat jullie melding maken hiervan.

Groet,
Glenn
Badge
Ook hier weer geen vergelijk, wanneer wordt dat nu eens goed opgelost, ook van de afgelopen week weer niet.
Reputatie 5
Badge
@omafia

Zoals in eerdere reacties is aangegeven, wordt eraan gewerkt om dit op te lossen.
Zie je momenteel ook niet het Vergelijk van afgelopen week. Indien dit het geval is, wil ik je vragen de externe toegang op Toon aan te zetten, dan laat ik hier naar kijken of er meer speelt.
is het zo dat je alleen nu het Vergelijk niet ziet, dan vraag ik je om tot het einde van de middag even af te wachten.

Groet,
Glenn
Badge
Soms vraag ik me echt af, hoe lang dit nog gaat duren dan, wnt ik krijg regelmatig geen vergelijk,
ik heb de support weer open gezet, die gaat helaas vanzelf uit, ik doe hem jiet eens meer uit.
Reputatie 5
Badge
@omafia

Er wordt aan gewerkt. Zoals in mijn reactie en de beginpost ook aangegeven staat heeft het ook te maken dat Vergelijk niet altijd goed doorkomt. Om deze reden wordt vergelijk in de middag opnieuw gedraaid, wat ervoor zorgt dat deze dan wel weer zichtbaar is.

Mijn vraag aan jou in dit geval is of je op dit moment nog steeds niet het Vergelijk van afgelopen week ziet.
De externe toegang gaat na 2 weken automatisch uit, dus het kan kloppen dat je deze opnieuw aan moet zetten.

Groet,
Glenn
Badge
Ik heb geen vergelijk van gisteren en ook niet van de week
support staat open
Reputatie 5
Badge
Hier ook niet...
Reputatie 6
Badge
@omafia

Bedankt voor het openzetten van de toegang. Het is uitgezet bij de softwarebeheerders en zodra we antwoord hebben komen we bij je terug.
Reputatie 5
Badge
Uiteindelijk is het vergelijk van eergisteren en afgelopen week vanochtend alsnog gekomen.
Reputatie 6
Badge
@RalfR

Fijn dat alles weer zichtbaar is nu !

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen