Controle vragen Toon vergelijk functie

Toon eerste bericht

137 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Vanmorgen toen ik naar m'n werk ging....

Reputatie 6
Badge +3
Elke keer hetzelfde liedje..
Reputatie 5
Badge +2
Vanochtend weer geen Vergelijk stroom en gas.
Externe toegang staat open!
Badge +2
Hier vandaag ook nog geen vergelijk van Gas en Stroom
Badge
Ook hier vandaag geen vergelijk van stroom en gas.
Voor de zoveelste keer.
Reputatie 5
Badge
@allen

Vannacht heeft Vergelijk niet optimaal gedraaid. Vergelijk zal om 13:00 nogmaals worden gedraaid. Het zal ongeveer 2 uur duren voordat alles is verwerkt. Sorry voor het ongemak.

Groet,
Mitchel
Reputatie 5
Badge +4
@Mitchel
Ik heb de data nu nog steeds niet binnen... Wanneer wordt dit definitief opgelost?
Reputatie 5
Badge
@Ton van Rijn

Het duurt soms iets langer, hou dit vandaag en morgen even in de gaten. De softwarebeheerder is hiervan op de hoogte en wil zoveel mogelijk voorbeelden verzamelen om een goede en definitieve oplossing te bedenken. Ook jouw voorbeelden en data heb ik doorgegeven. Ik wil wel eerlijk tegen je zijn, we zijn met z'n allen hard bezig met een constructieve oplossing, alleen kan ik geen datum noemen wanneer het zover is. Ik snap dat je niet veel hebt aan deze boodschap, maar ik wil graag een beroep doen op je geduld.

Nogmaals sorry voor het ongemak.

Groet,
Mitchel
Reputatie 4
Badge
@Mitchel indien er meer voorbeelden nodig zijn: eigenlijk elke dag zie ik om 6:30 uur nog geen vergelijk, om 17 uur wel.
Reputatie 5
Badge +4
@Mitchel

Ik hou het zeker in de gaten.
De info is die dag niet doorgekomen en staat nog steeds niet in de Toon.

Maar even een vraag waar ik een eerlijk antwoord op wil.

Een thermostaat van een ander merk welke ik jaren heb gehad heeft echter nooit problemen gehad met de verbinding. Ja deze had minder mogelijkheden maar geen abonnementskosten. Ik weet ook geen andere thermostaat welke wel een betaalde verbinding heeft.

Nu heb ik al vier jaar Toon. En in die vier jaar betaal je een dijk aan geld voor een service dat gewoon 100% moet werken.

Vergelijk dat niet binnenkomt.
Vrienden vergelijk dat stopte.
Data verlies.
Foute berekening van de Warmtewinner.
Valse meldingen van rookmeldingen.
Het dagelijks meerdere keren opnieuw opstarten.
Verspilling checker....... ga ik geen woord aan vuil maken.
Ik kan nog even doorgaan.

Zoals je misschien wel zal begrijpen levert dit wat vaak ergernissen op.

Nu mij vraag.

Hoe gaan jullie zorgen dat ik weer een blije Toon gebruiker wordt?
Reputatie 4
@Ton van Rijn

Ik begrijp je reactie en we doen natuurlijk ons best om gemelde zaken zo goed mogelijk op te lossen of deze meldingen door te zetten naar de partij(en) die voor een oplossing kunnen zorgen. Ik wil je toch verzoeken om je vraag niet in dit topic te stellen, omdat we anders teveel offtopic gaan en we graag het overzicht willen bewaren voor de meldingen rondom de Vergelijk functie. Wil je bovenstaande zaken bespreekbaar maken, wil ik je vragen hiervoor een nieuw topic te openen of gebruik te maken van een reeds bestaande topic.

Groet,
Glenn
Reputatie 5
Badge +4
@Glenn, Het wordt dan hoog tijd dat de juiste mensen wat harder gaan werken.

In mijn ogen onacceptabel.
Mijn vorige reactie zal snel in een nieuw topic worden gesteld.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen