Controle vragen Toon vergelijk functie | Eneco Community

Controle vragen Toon vergelijk functie

Toon eerste bericht

256 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hier ook weer hetzelfde. Wel stroom, geen gas. Graag een reactie, laatste reactie vanuit Eneco is alweer een wel geleden...
Badge
Ook hier geen gas, alleen stroom. Vanuit Eneco is het oorverdovend stil. Doe eens een keer iets!!!
Reputatie 6
Badge
@Allen

Ik heb zojuist een melding gemaakt van het gas gedeelte dat ontbreekt in de Vergelijk optie. Zodra er meer bekend is zal dit gedeeld worden.

Groet, Urgel
Reputatie 7
Badge +7
Hey @Urgel,

Bedankt! Ik denk dat het duidelijk mag zijn dat dit probleem niet achter de voordeur van de klanten zit?!

En het gaat maar door. Kom op Eneco na drie dagen nog steeds geen vergelijk (nu gas)

Dit heeft niets met wifi te maken. Deze maand maar eens een compesatie geven!.
Reputatie 2
Badge +4
Nog steeds geen oplossing voor vergelijk.
Alleen stroom geen gas.
Het duurt nu toch wel erg lang voor een oplossing ?
€ 4,50 per maand op heel veel gebruikers is toch wel de moeite om hier wat meer aandacht aan te besteden.
Temeer omdat het wel goed gewerkt heeft.
Reputatie 1
Badge
Zag dat er een nieuw Topic is .
Vandaar nogmaals dit berichtje.

Zondag had ik een gasverbruik van 0,04M3, ondanks dit minimale verbruik kreeg ik toch maar mooi het label E .
Robbin65 wrote:

Zag dat er een nieuw Topic is .
Vandaar nogmaals dit berichtje.

Zondag had ik een gasverbruik van 0,04M3, ondanks dit minimale verbruik kreeg ik toch maar mooi het label E .

Dat zie ik hier ook regelmatig verschijnen. Gaat na de laatste aanpassing door eneco nu goed maar dat ze het nog steeds... niet goed op orde hebben baar ruim 5jaar zegt genoeg. De concu doet het in de vele maken beter
Badge
Helaas weer geen vergelijk gas en stroom.?
Reputatie 2
Badge +2
Hier hetzelfde vanmorgen. Zal later alsnog komen hoop ik dan maar.
Reputatie 7
Badge +7
@Eneco graag een blijvende oplossing!
Badge
Toch nog gekomen later, ik snap er niks meer van
Badge
Het is weer weekend, weer geen vergelijking stoom en gas.?
Badge
Heuujj Weekend, oh kak, de vergelijkfunctie van Toon is ook met weekend.
Wat een waardeloos k#t product is het zeg!
Overstap zit eraan te komen hier.
Reputatie 2
Badge +2
Same here. Jammer
Hier dus ook al weer geen vergelijk. in de maand okt/nov al ruim 14dgn geen vergelijk binnen het abo.

Eneco we betalen ons scheel aan € voor iets wat meer niet werkt dan wel. Aangezien deze elke week terugkomt ben ik bang dat het net zo’n punt word als die 6gr bug. 3/4jaar met een brakke weekend toon.

Volgens het WvSr Mogen we een compesatie vragen die volgens de wet uitgevoerd moet worden. Vraag is alleen hoeveel?.
Badge
Ook hier geen gegevens. Waardeloos!
Reputatie 6
Badge +5
Hier ook al tijden geen vergelijk in het weekend .. Wettelijk gezien hebben we recht op compensatie … De prijs is vorig jaar omhoog gegaan maar we hebben er minder voor terug gekregen . Kom op Eneco dit kan toch niet …
Reputatie 5
Badge +1
@Allen

Ik heb weer een melding gemaakt. Zodra er meer bekend is zal dit gedeeld worden. Helaas is er op dit moment nog geen definitieve oplossing voor en loopt het onderzoek nog. Willen jullie aub de externe toegang hiervoor open zetten? Alvast bedankt.

Excuses voor het ongemak en alsnog een goed weekend gewenst.

Tina
Badge
Hij staat nog steeds open, heeft weinig zin om te sluiten.
Reputatie 5
Badge +1
@omafia

Hij is waarschijnlijk automatisch weer uitgegaan. Dat gebeurt na circa 14 dagen. Kan je hem opnieuw aanzetten?

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +5
Staat open..
Badge
Staat nog steeds open.
Reputatie 7
Badge +7
Hier vandaag ook weer geen vergelijk.
Nog even een alles gaat van de muren af @Eneco dat is Toon 2 en warmtewinner. Ik vind het een leuk product maar zorg #### dat het werkt!!!

54 euro per jaar!!!
Ton van Rijn wrote:

54 euro per jaar!!!

+ €155,40 voor de Ww = €209,40 en heb je nog geen KWh of m3 van Eneco afgenomen...😠

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen