Bugs in app | Eneco Community

Bugs in app

• 18 december 2012
  • 8 reacties
  • 442 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 299 reacties
Ja ja, ik heb er een gevonden.

Als ik de app opstart geeft deze niet de waardes die toon aangeeft. Pas als ik een tweede keer inlog krijg ik de goede.
Heb de app al opnieuw geinstalleerd echter nog steeds het zelfde probleem. Kan het zo zijn de de demo er tussendoor komt piepen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Even gecontroleerd het gebeurt alleen als ik niet in de wifi zit.
Even gecontroleerd het gebeurt alleen als ik niet in de wifi zit.

Even een test gedaan met de iPhone en de app Toon op afstand.
Wifi uitgezet.
3G zorgt voor GSM verbinding
Toon op afstand opgestart
Duurt 3 seconden en meteen springt dezelfde info als van Toon in de App.......
Reputatie 1
Badge
Niet alleen een Iphone probleem met de App. Heb hier een Android en die heeft hetzelfde. Als je de App voor het eerst opstart dan toont hij de standaar waardes. De temp en het prgramma kloppen echter wel. Ook als je hem verandert naar een ander programma gaat hij wel naar de juiste temperatuur toe. Dan blijft in de App wel de oude waarde staan bij de programma's. Meteen getest met de internet versie. Die heeft het niet. Het maakt hier niet uit of het via WIFI gaat of 3G.
Nee idd, Had net het zelfde probleem weer. Zit nu alleen in mijn wifi.
Ik weet waar het probleem vandaan komt! Als toon niet goed verbind met de wifi dan werkt de toon op afstand ook niet. Je komt dan in de demo modus in plaats van dat je een waarschuwing krijgt dat hij niet kan verbinden. Heb het uitgevonden door toon uit de wifi te halen en de app te proberen.
Klinkt logisch. En hoe los je het nu op om het voorkomen?
Want daar zijn we natuurlijk nieuwsgierig naar. 
Nou... Ik heb een nieuwe sitcom router die nog geen 4meter van de toon vandaan in de woonkamer staat. Afstand moet het probleem dus niet zijn.
Zat net het andere topic te lezen over je DHCP settings. Ik kan een Static DHCP IP adres toevoegen. Ik ben nu aan het kijken hoe en wat ik moet doen met toon want ik denk dat daar het probleem in kan zitten.
Probleem komt nu ook niet meer voor, echter heb ik mijn router ook nog niet gereset.