Bug ontdekt bij handmatig overrulen programma | Eneco Community

Bug ontdekt bij handmatig overrulen programma

• 3 december 2012
  • 3 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 304 reacties
Zaterdagavond was ik langer op dan gebruikelijk. Toon ging is het slaap programma en omdat het huis erg afkoelde heb ik Toon weer in de comfort stand gezet.
Bij het naar bed gaan heb ik Toon weer op Slapen gezet. So far so good.
Toen ik echter zondagochtend wakker werd was het erg koud in huis, terwijl Toon al had moeten aanwarmen. Wat bleek Toon schakelde precies op het gekozen tijdstip naar Comfort stand en begon toen pas met het starten van de CV ketel.
Dit is echt een software fout. Ik denk ook dat het komt omdat als je handmatig van programma wisselt Toon dit altijd ziet als een tijdelijke aanpassing en je pas weer het oorspronkelijke programma gaat doorlopen als het schakel tijdstip passeert.
Honeywell **** heeft een knop “start programma” waarmee je gelijk weer het oorspronkelijke programma gaat doorlopen. Zo zou Toon het mijns inziens ook moeten doen. De door mij beschreven situatie komt denk ik in de winter nogal vaak voor.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Ja, heb ik ook al een keer meegemaakt, toen het programma aan stond.

Ik gebruik momenteel nog niet echt het programma, maar heb ook vloerverwarming dus echt koud word het bij mij niet ,ja na een paar dagen de kachel uit te laten staan.
Reputatie 3
Badge
Geeft het door in het topic voor verbeteringen bugs van de thermosstaat toon.
Reputatie 7
Badge +6
@PaulP

Ik heb je bevinding doorgespeeld naar onze softwarebeheerders, zodra ik terugkoppeling ontvang dan laat ik dit weten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen