Bug in nieuwe software. | Eneco Community

Bug in nieuwe software.

• 12 december 2012
  • 6 reacties
  • 503 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Sinds de nieuwe update valt mijn stroom meting uit . Er staat een streepje afgelopen nacht 4x een onderbreking . Heb via de de app om het uur even gekeken en diverse keren geen meting plaats gevonden . Wat ik al gedaan heb is de toon via knopje gereset en een harde reset gedaan tevens heb ik de sensoren gereset. Hierna weer een keer geen meting.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Reputatie 1
Badge
Dit heb ik ook net opgemerkt, in mijn geval streepje bij Gas (ik liep langs Toon), inloggen via de App en het werd vrijwel meteen hersteld naar 0 liter (wat hoorde)
Reputatie 3
Badge
Streepje in het hoofdscherm? of in de grafiek? In het hoofdscherm heb ik deze ook regelmatig maar daar moest ik me maar niet druk om maken.
Reputatie 3
Badge +4
Als ik in mijn dag grafiek kijk zie diverse onderbrekingen.
Reputatie 3
Badge
Bij stroom zou dit niet moeten lijkt mij. Maakte jij nu gebruik van de sensors? Dan zou je die is moeten controleren. Bij slimme meter ga ik je niet verder helpen 😉 dan zou ik het echt niet weten.
Reputatie 1
Badge
Streepje in het hoofdscherm? of in de grafiek? In het hoofdscherm heb ik deze ook regelmatig maar daar moest ik me maar niet druk om maken

Uhmm...pardon? Dit was serieus het antwoord wat jij kreeg?

Overigens bij mij ook in het hoofdscherm.
Reputatie 3
Badge
Niet via Eneco. Ik heb me zorgen geuit over de weergave op het beeldscherm. Deze vraag is tot op heden nog niet beantwoord door moderators. Aangezien ik me wel zaken afvroeg heb ik deze vraag meerdere malen daarom gesteld (niet helemaal volgens de huisregels 😉 ) Maar een ander lid hier gaf aan dat dit waarschijnlijk een bug is aangezien het werkelijke verbruik wel zichtbaar is in toon. Dus toon registreerd wel. Hier ging het dan wel om gas.

Uiteindelijke verbruik is zichtbaar dus de verbinding met de meteradapter is er wel. Lijkt mij inderdaad dan softwarematige bug maar ja ik ben niet technisch op dat gebied dus blijft gissen. Bij stroom herken ik dit probleem niet.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen