blijft hangen in rood scherm | Eneco Community
vraag

blijft hangen in rood scherm

Toon eerste bericht

72 Reacties

Reputatie 2
wat is de volgende stap ???
Reputatie 6
Badge
@cbouman

Kun je mij nog even bevestigen waar je de wind tegen melding krijgt te zien?
cbouman wrote:

wat is de volgende stap ???

Rigoureus de App al eens verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd?
Reputatie 2
Dat was op mijn Eneco in de browser desktop
Reputatie 2
Ap 2 maal verwijdert en opnieuw geïnstalleerd Toon opnieuw gestart
Daarna via Ap opnieuw ingelogd
Resultaat Toonoffline
Reputatie 6
Badge
@cbouman

Ik krijg sterk het vermoeden dat je inloggegevens niet juist worden ingevoerd. Kun je mij via een pb de gebruikersnaam sturen welke je gebruikt?
Tja, dan denk ik aan: wordt er wel een e-mailadres als username gebruikt?
Reputatie 2
Pm gestuurd
Reputatie 6
Badge
@cbouman

Wil je mij, zoals besproken, nog een screenshot sturen van het scherm dat je te zien krijgt op de app? Deze zal ik dan delen met de software beheerders.

Kun je verder ook de externe toegang tot je Toon aanzetten via Menu > Toon Support.
Ook of je kunt controleren of de toegang tot Toon op afstand Aan staat? Dit doe je via Menu > Instellingen > Internet ( linker tabbladen )
Reputatie 2
Ik kan mijn pasword niet meer gebruiken en heb ook geen mail voor PW ontvangen
wordt lastig nu
Reputatie 6
Badge
@cbouman

Na het legen van de cache en wissen van de App gegevens moet inloggen weer lukken. Ik stuur nogmaals een reset link voor je ww. Mocht je deze niet ontvangen, wil je dan je ww wijzigen via de Mijn Eneco pagina?
Reputatie 2
nog steeds je Toon is offline app diverse malen verwijdert iPhone opnieuw opgestart
nog stads zelfde probleem
Dit is sh!!!
ga nu even koffie drinken
Reputatie 6
Badge
@cbouman

Prettig is inderdaad anders 😩. Ik heb voor nu de software beheerders op de hoogte gesteld. Als je dit weekend nog even een screenshot stuurt van de melding in de app, dan kunnen wij deze intern delen en het verder onderzoeken.

Geniet van je ☕.

Groet, Urgel
Reputatie 2
Het probleem van een niet werkende ap van Toon is nog steeds niet opgelost ondanks vele acties
In feite is het nu zo eerst had ik een Toon die geen beeld gaf maar waar ik via de ap alles kon regelen
Na het vervangen van de Toon door een nieuwe kan ik nu weer via de Toon alles doen maar met verlies van de historische data en een ap die niet werkt
Ik ga deze exercitie nog eens helemaal evalueren maar wil eerst dat mijn ap weer gaat werken ook op een 2de telefoon geprobeerd maar geen resultaat
Bijgevoegd even een even een schermafdruk

Reputatie 2
Nog even wat aanvullende informatie
Inmiddels ook de ENECO ap geïnstalleerd en Toon gekoppeld
Het koppelen ging goed totdat ik verder in het menu ging en ook daar gaf de Eneco ap : Er is een storing met Toon
zie bijgevoegd screenshot

Reputatie 2
Ik hoop dat dit voldoende info is zodat het probleem opgelost wordt
Ongetwijfeld. Om die scherm afdruk werd gevraagd.
Nu is het even afwachten wat de software ontwikkelaars als oplossing vinden.
Reputatie 5
Badge +1
@cbouman

Bedankt voor de screenshots. Ik heb ze doorgestuurd. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen geven we je een seintje.

Fijn weekend.

Tina
Reputatie 2
De kabouters hebben hun werk gedaan vannacht de Toon app werkt weer ra ra hoe kan dat ????
Maar de Eneco app geeft nog het zelfde beeld als op de screenshot
Maar kan nu met de app wel de Toon bedienen
Ben wel benieuwd wat er nu gewijzigd is ??????????
Reputatie 7
Badge +8
cbouman wrote:

De kabouters hebben hun werk gedaan vannacht de Toon app werkt weer ra ra hoe kan dat ????

Mijn Eneco app is een volledig andere afdeling, dan de Toon op Afstand app.
Reputatie 5
Badge +1
@cbouman

Ben blij dat de Toon app het weer doet. Ik ben ook erg benieuwd wat er is gebeurt. Misschien dat de software ontwikkelaars de oorzaak nog verklaren.

Wat de Eneco app betreft heeft @mAiden helemaal gelijk. Daar kan ik je helaas niet mee helpen.
cbouman wrote:

De App had het op je nieuwe Toon®️ toch nog nooit gedaan?
Ik ga er van uit dat het nu pas in de systemen goed verwerkt is. Zouden dat die kabouters niet zijn.....
Fijn ieder geval dat dat deel nu werkt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen