betalen kosten monteur | Eneco Community
beantwoord

betalen kosten monteur

• 7 maart 2019
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

graag wil ik even weten wie de kosten betaald van een verwarmingsmonteur die vandaag bij mij geweest is.
ik woon in een huurhuis en heb toon laten hangen door eneco.ik had mijn thermostaat op 19 graden ingesteld maar het werdt steeds warmer en warmer tot aan 23 graden toe.ik heb toen al de stekker van de cv ketel eruit getrokken daarna bleef hij verwarmen een reset uitgevoerd hielp ook niet,daarna toon opnieuw opgestart maar dit hielp ook al niet.heb daarom gebeld naar installatiebedrijf van de woningstichting die zijn geweest en kwamen erachter door hun eigen thermostaat te gebruiken dat de ketel wel normaal werkte.
op de toon zelf stonden geen foutmeldingen.wie is er nu verantwoordelijk voor de rekening van de monteur van de woningstichting.
icon

Beste antwoord door Brandje 7 maart 2019, 11:36

Heb je bv gelezen inzake het inschakelen van een derde?
Ik denk dat je eerst Eneco de kans had moeten geven jouw issue op te lossen, toch?
Bekijk origineel

7 Reacties

Heb je de voorwaarden gelezen?
Hier een link daarna toe:

https://www.eneco.nl/-/media/eneco/pdf/toon-thermostaat-support/enecoalgvoorwaardentoon.ashx?la=nl-nl
hoi brandje, dank jewel voor je reactie. ik zie daar zo niets overin staan.
Heb je bv gelezen inzake het inschakelen van een derde?
Ik denk dat je eerst Eneco de kans had moeten geven jouw issue op te lossen, toch?
ja dat klopt dat is ook zo alleen leek er zo op mijn gezicht niet op dat het aan de toon lag.ik kreeg zoiezo geen foutmelding in beeld alles werkte zoals het altijd werkte.ik heb uiteraard ook op internet opgezocht daar was iemand met zo een probleem en daarbij lag het wel degelijk aan de cv ketel (driewegklep ofzo ).uiteraard als ik op de toon problemen had zien staan had ik eerst met eneco contact opgenomen.
Ja kijk, een drieweg klepstoring is een bekende optredende storing, waardoor jouw storing dus ontstond.
Wordt overigens nooit door Toon®️ veroorzaakt.
Uiteraard dient de onderhoudsmonteur van je wbv dat gewoon gratis te verhelpen.

Mijn stelling is dus dat jouw Toon®️ ten onrechte is weg gehaald.

Jouw verhaal zo lezend heb ik het idee dat je een monteur trof met een antipathie voor Toon®️.
Hij had beter eerst op zoek naar de storing kunnen gaan.
monteur van toon is net geweest en hij heeft de thermostaat module van toon vervangen nu is dus het probleem opgelost.het blijft in mijn ogen dan erg vreemd dat ik dan geen foutmelding op mijn toon te zien kreeg.
Nou fijn dat het nu door Eneco keurig is opgelost, toch?
Weer veel plezier met je Toon®️.

Reageer