Betaald voor Toon vóór abonnement | Eneco Community
vraag

Betaald voor Toon vóór abonnement

  • 10 december 2017
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Ik heb destijds als een van de eerste gebruikers €250 betaald voor Toon (incl gebruik van de app). Nu blijkt dat ik maandelijks een abonnement betaal van €3,50! Zonder dat ik daar over op de hoogte ben gesteld of ooit akkoord op heb gegeven.
Mij is destijds verzekerd dat ik de Toon mocht houden en er geen verdere kosten aan verbonden zouden zijn. Dat blijkt nu na 4 jaar ineens anders te zijn, zonder bericht daar over.
Ik wil graag dat Eneco (incl Toon team) zich dus houdt aan eerder gemaakte afspraken en de in rekening gebrachte abonnementskosten terugbetaald - zonder de functionaliteiten weg te nemen. Want die had ik destijds ook zonder abonnement.
Graag uw reactie!

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +4
Als je nooit akkoord bent gegaan met abonnementskosten zou ik alle reeds betaalde abo kosten terug vragen omdat die nooit berekend hadden mogen worden. Maandag even Eneco bellen dus.

Reageer