Bestellen nieuw meteradapter voor Toon | Eneco Community
beantwoord

Bestellen nieuw meteradapter voor Toon

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Wij hebben enige tijd geleden een slimme meter gekregen. Sinds die tijd werkt Toon niet meer. We hebben een oude versie van de meteradapter. Het productnummer van de meteradapter eindigt op 0401. Kunnen jullie een nieuwe meteradapter opsturen?

Ik heb al eerder een aanvraag gedaan via een formulier op de website van Eneco. In de instructie op https://www.eneco.nl/klantenservice-contact/toon-support/toon-slimme-meters/ wordt nog steeds verwezen naar dit formulier. Maar het formulier bestaat blijkbaar niet meer.
icon

Beste antwoord door Mitchel 27 januari 2019, 12:12

@Sibel

Welkom op het Toon forum! Goed dat je dit kenbaar maakt, want ook jij hoort inzicht te hebben in je verbruik aangezien je daar Toon voor hebt. Ik heb direct een nieuwe meteradapter voor je aangevraagd en dit ontvang je binnen maximaal 10 dagen per post.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Groet,
Mitchel

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge
@Sibel

Welkom op het Toon forum! Goed dat je dit kenbaar maakt, want ook jij hoort inzicht te hebben in je verbruik aangezien je daar Toon voor hebt. Ik heb direct een nieuwe meteradapter voor je aangevraagd en dit ontvang je binnen maximaal 10 dagen per post.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen