Bericht van Eneco over storingen server Toon | Eneco Community

Bericht van Eneco over storingen server Toon

• 24 december 2012
  • 5 reacties
  • 646 Bekeken

Hallo,

Gister en vanmorgen waren er veel onduidelijkheden over verbinding van de app Toon op afstand met de Toon thuis!
Na de 1e meldingen hadden sommige wel gewoon verbinding met Toon en andere kregen de melding Toon is niet online.

Nadat één van de forumleden met Eneco had gebeld bleek dat er een storing in de server was.

Is het niet handig en servicegericht dat Eneco hier op het forum de status van de storing meldt!!!!

Scheelt een heleboel heen en weer reacties op het forum over die storing of die storing er nou wel of niet is. En men hoeft niet te twijfelen aan de eigen configuratie van Toon/Modem/Router.

Moderators pak dit SVP op!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Reputatie 2
Badge
Zoals ook weer hier speelt en al eerder door mij aan de kaak gesteld. Eneco moet zijn communicatie met prio 1 op orde brengen.
Één simpel bericht van hun scheelt een stortvloed aan forum berichten in diverse topics en verlaagt ook het call aanbod op hun service afdeling.
In deze topic is Eneco wederom de grote afwezige!
Reputatie 3
Badge
Ik heb de moderators onderstaand topic ook gemaild. Eerste stukje om ze op weg te helpen de topics en bijhorende problemen bij elkaar te doen. Vanavond zal ik veel voorkomende vragen via bericht naar de moderators sturen zodat ze deze kunnen beantwoorden.

https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/alle-problemen-toon-1-topic-4929/

Persoonlijk vind ik het handig.
Perfect Jeroen. 
Mbenga nieuwsgierig naar hun reactie. 
Reputatie 2
Badge
Goed werk Jeroen! Je gaat toch hoop ik ook wel een beetje van defeestdagen genieten hè ?
Lijkt me prima als hulp voor de moderators.
Grtz Paul
Reputatie 3
Badge
Zeker tijd voor kids en gezin. Draaid allemaal door he. ;) Tussen de bedrijven door even de mobiel checken. 🙂