App werkt al 2 dagen niet | Eneco Community
vraag

App werkt al 2 dagen niet

  • 12 november 2016
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Wederom werkt de app niet. Juist met dit koude weer is het heerlijk om je verwarming op afstand aan te kunnen zetten (niet dus).
Snap niet waarom ik maandelijks moet betalen voor iets wat de helft van de tijd niet werkt.
Op het forum krijg je ook geen duidelijk antwoord waar het probleem ligt. Alles wat gereset kan worden,gereset maar nog steeds niks.
Waardeloos dit is zo slecht van Eneco

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Goedemorgen M. Wessels,

Dit ben ik helemaal met je eens. Toch hoop ik dat we je op deze manier verder kunnen helpen. Wil je aangeven welke melding je ontvangt? En welke stappen je doorlopen hebt?

Groet, Audrey