App van toon thermostaat werk niet!! | Eneco Community
beantwoord

App van toon thermostaat werk niet!!

• 23 januari 2018
  • 12 reacties
  • 344 Bekeken

Ben al een paar maanden bezig met de app van de toon thermostaat. Die werkt af en toe niet.
Ik heb alles geprobeerd ketel module 30 sec eruit getrokken. Toon van de muur geklikt Iov klantenservice.
Heb de toon een vast ip adres gegeven op de router.

Als ik de toon niet meer kan bereiken via de app dan haal ik de ketel module of ik start de toon opnieuw op.
Dan werkt de app weer een even. Klanten servive zei dat de WiFi in de toon misschien defect was.
icon

Beste antwoord door R.F.J. Boudewijns 24 januari 2018, 22:42

Vandaag op de toon een nieuwe update gehad. Helaas met de update 4.11.6 werkt de app weer niet. Moet steeds de ketel modul eruit trekken en dan doet hij het weer even. Eneco klanten service zouden mij vandaag ook bellen helaas niet gebeurd.
Begin nu echt wel vervelend te worden. Ik weet het nu echt niet mee. Klanten service zei dat misschien mijn WiFi in de toon kapot is.
Daar zit ik nu ook aan te denken.
Bekijk origineel

12 Reacties

Misschien dat de nieuwste update voor Toon 4.11.6 wel soelaas biedt.
Dus welke versie heb je nu?
Goede morgen Brandje. Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de 4.10 brandje . Ik hoop dat het de oplossing is met een nieuwe update
Oké, dan moet die eerst geïnstalleerd worden, want daar zit een verbetering in voor de WiFi.
Meen mod zal hopelijk vandaag die update voor je klaar zetten.
Badge +2
Oké, dan moet die eerst geïnstalleerd worden, want daar zit een verbetering in voor de WiFi.

Dan zal ik deze update ook graag hebben zit ook al weken te emmeren en heb al contact gehad met Saida extern aangezet enz enz maar helaas geen resultaat en krijg ook geen reactie meer van Saida.
Ik heb nu software 4.10
Reputatie 5
Badge +3

Dan zal ik deze update ook graag hebben zit ook al weken te emmeren en heb al contact gehad met Saida extern aangezet enz enz maar helaas geen resultaat en krijg ook geen reactie meer van Saida.
Ik heb nu software 4.10

Hi,

Sorry hiervoor! Ik zie dat de nieuwe update ook naar jouw Toon is gestuurd. Wil je dit controleren?

Groet, Audrey
Badge +2
[quote=Audrey]
Ik heb nu software 4.10

Hi,

Sorry hiervoor! Ik zie dat de nieuwe update ook naar jouw Toon is gestuurd. Wil je dit controleren?

Groet, Audrey

Ja die heb ik ook ontvangen bedankt
Hallo Brandje
Bedankt voor je reactie heb de update binnen gekregen en geïnstalleerd. hoop dat ik er nu van af ben.
Elke keer de stekker eruit strekken van de ketelmodule word ook geen pretje?
Super bedankt voor je update!!
[quote user="R.F.J." Boudewijns]Hallo Brandje
Bedankt voor je reactie heb de update binnen gekregen en geïnstalleerd. hoop dat ik er nu van af ben.
Elke keer de stekker eruit strekken van de ketelmodule word ook geen pretje?
Super bedankt voor je update!!

Als het goed is wel.
Na de update 4.11.6 zie of hoor je vrijwel niemand meer met een D01 of D03 probleem.
Dus zal het bij jou ook wel over zijn.

Vandaag op de toon een nieuwe update gehad. Helaas met de update 4.11.6 werkt de app weer niet. Moet steeds de ketel modul eruit trekken en dan doet hij het weer even. Eneco klanten service zouden mij vandaag ook bellen helaas niet gebeurd.
Begin nu echt wel vervelend te worden. Ik weet het nu echt niet mee. Klanten service zei dat misschien mijn WiFi in de toon kapot is.
Daar zit ik nu ook aan te denken.
Reputatie 2
Badge
Hoi @R.F.J. Boudewijns,

Vervelend om te lezen dat het nog steeds niet is opgelost! Ik zie dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Wacht het heel even af, mijn collega komt hierop terug.

Groet, Saida
KLopt had contact gehad met een van u collega’s. Ze zullen maandag terug bellen voor een oplossing hoop ik.
moet 2 a 3 keer per dag de stekker van de ketel module eruit trekken of de toon resetten. Ik word er niet echt blij van. Al een paar maanden mee bezig voor oplossingen. Hoop dat het aan de software lig.
Of het een wifi probleem is betwijfel ik. Nu deze app niet meer onderhouden wordt is de stabiliteit hard achteruit gegaan.

hier maak ik meer gebruik van deze app dan van toonopafstand en zie dit probleem ook verschijnen. In het beginneen een enkele keer, nu structureel.

hoop dat ze in de nieuwe beta app de functies die nu niet in de originele zit maar wel op tablet intregreren

Reageer