App Toon bevroren | Eneco Community
vraag

App Toon bevroren

Reputatie 1
Badge +1
Hallo toon gebruikers zijn er ook mensen die last hebben van de toon app als ik op de ap druk dan blijft het stroom en gas verbruik staan
Wat de verbruik op de roon geeft het meer aan op de app ik moet eerst 1 keer de slimme steker aan en uit doen dan geeft her weer door dat is volgens mij gebuurt naar de llatste update van de toon

W.jeeninga

21 Reacties

Ja ik heb er ook last van heb de app ook al verwijderd en er op nieuw op gezet maar niet geholpen zal straks de stekkers er uithalen
Er is voor Toonzaken een nieuw forum:

Http://forum.toon.nl

Als je je daar aanmeldt kan je er daar je reactie plaatsen en er over lezen.
Oke maar mijn toon app werkt niet heb app verwijderd internet opnieuw opgestart toon opnieuw opgestart niks helpt
Reputatie 1
Badge +1
w jeeninga
ook ik heb hier alles geproobeerd maar niks helpt app er afgehaald en toon 30 secondes van de stroom alle steker er uitgehaald niks
helpt
Badge +2
De toon app werkt niet actueel zieje de standen van gisteren staan
Zie het nieuwe forum puur voor Toon-zaken

https://forum.toon.nl

Je kan je daar aanmelden; je ziet daar meer wat er speelt.
Reputatie 1
Badge +4
Bij mij werkt de app sinds vrijdag 13 oktober niet meer. Dus ook vandaag 16 oktober zit er geen schot in het herstellen van de storing. Hoe zit dat nou?
Reputatie 1
Badge
Ook bij mij hetzelfde sinds 13_10 app verwijderd stekkers er uit opnieuw starten niets helpt app blijft vaststaan ,er is alijd wel wat en daar betaal je niet voor.
Reputatie 1
Badge +4
Ik ben vanmiddag door Eneco gebeld. Uiteraard klopt de storing, maar ze hebben er notie van genomen, dat ik stel dat er eens een keer een structurele oplossing moet komen, want de afgelopen vijf jaar was dit steeds het geval. Vorig jaar kregen we als troost een eenmalige vergoeding van € 25,- voor de steeds weer terugkerende problematiek. Maar daar heb je geen Toon voor, maar nu is de maat vol. Zo heb ik dat ongeveer gezegd. Dus van belang is een structurele oplossing.

Men kon mij niet vertellen hoelang de storing zou gaan duren, maar ook ik baal als een stekker.
Reputatie 1
Badge
Ze moeten niet zoveel wijzigen in software na iedere update hebben we storing laten ze eerst goed testen en dan pas updaten
Reputatie 1
Badge
Sinds update 13-10 is de app startscherm bevroren blijft op een vaste stand staan .het is en blijft een k.. systeem.
Eneco kan het blijkbaar niet oplossen.
Was voor ons gemak maar dat geloof ik niet meer
Heb alleen maar ellende.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Wanneer jullie nog steeds problemen ervaren met de Toon app, dan wil ik jullie vragen, om even uit te loggen en opnieuw in te loggen, Mochten jullie daarna nog steeds problemen ervaren dan hoor ik het graag.
Reputatie 1
Badge
App 3x verwijderd en opnieuw installeren helpt niets alles reset gegeven niets helpt.
Vanmorgen gebeld met eneco zijn er mee bezig al 5dagen.maar wel abonnement verhogen voor een product dat slecht werkt.
Reputatie 1
Badge +4
@Allen

Wanneer jullie nog steeds problemen ervaren met de Toon app, dan wil ik jullie vragen, om even uit te loggen en opnieuw in te loggen, Mochten jullie daarna nog steeds problemen ervaren dan hoor ik het graag.

Dat bood wel de oplossing door even uit te loggen en weer in te loggen. Hoop dat nu deze problematiek niet weer zo structureel zal zijn als de afgelopen jaren. Dank heer Folkert.
Reputatie 1
Badge
Zoals ik in eerder bericht al melde 3x app opnieuw geïnstalleerd reset van alles helpt niets
Reputatie 1
Badge +4
@Allen

Dat bood wel de oplossing door even uit te loggen en weer in te loggen. Hoop dat nu deze problematiek niet weer zo structureel zal zijn als de afgelopen jaren. Dank heer Folkert.

Allemaal leuk en aardig. Uitloggen en dan weer inloggen. Oeps, hij werkt. Voor hoelang? 10 minuten. Weer hetzelfde en ja, ja. Hij doet het weer. Ja, voor 10 minuten. Zo tot 5c toe geprobeerd.
Ik laat het nu los en bericht niet meer. Eneco doe er wat aan met dit soort gezanik. Kan mijn tijd niet alleen aan Toon besteden. Laat alles naar behoren werken.

Dit is gewoon verschrikkelijk!!!
Reputatie 1
Badge
Ook vandaag niet gelukt om het werkend te krijgen te gek voor woorden. Zal het morgen wel lukken om het juiste programma in te voeren zodat de app startscherm weer werkt?????
Reputatie 1
Badge +4
@Allen

Allemaal leuk en aardig. Uitloggen en dan weer inloggen. Oeps, hij werkt. Voor hoelang? 10 minuten. Weer hetzelfde en ja, ja. Hij doet het weer. Ja, voor 10 minuten. Zo tot 5c toe geprobeerd.
Ik laat het nu los en bericht niet meer. Eneco doe er wat aan met dit soort gezanik. Kan mijn tijd niet alleen aan Toon besteden. Laat alles naar behoren werken.

Dit is gewoon verschrikkelijk!!!

Nog een laatste voor de heren IT: Na die 10 minuten dat de app bevroren lijkt, zal hij wel de wijziging in de instelling doorvoeren, maar dat zie je alleen op het Toonscherm en niet op het scherm van b.v. je mobiel/app.
Reputatie 5
Badge +2
Fijn om te lezen dat UIT en IN loggen werkt, maar dus nog niet een blijvende oplossing helaas.

Blijf vooral de Toon Community in de gaten houden, die vind je hier;
https://forum.toon.nl/

Groet, Vincent
Reputatie 1
Badge
Als je iedere keer moet uitloggen en inloggen isniet de bedoeling .blijft een raadsel dat het niet op te lossen is.voorheen bleef je ingelogt.
Goed gedaan eneco.
Ik had er ook last van maar bij mij lijkt de oplossing vanzelf gekomen. Net weer getest en de app past zichzelf weer keurig aan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen