Actuele weersinformatie werkt niet consequent op Toon startscherm | Eneco Community

Actuele weersinformatie werkt niet consequent op Toon startscherm

• 18 augustus 2019
  • 41 reacties
  • 1946 Bekeken

Toon eerste bericht

41 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hier ook het probleem. Nu doe ik eigenlijk niks met het weer op toon, dus hoe lang of hoe vaak dit speelt weet ik niet.

Ps externe toegang staat aan
Badge
Heeft dit niet gewoon met hetzelfde probleem te maken als de verbinding met de app die steeds wegvalt? Ik heb in ieder geval beide problemen.
Heeft dit niet gewoon met hetzelfde probleem te maken als de verbinding met de app die steeds wegvalt? Ik heb in ieder geval beide problemen.
Helemaal juist; ik trek dezelfde conclusie!
Badge

Heeft dit niet gewoon met hetzelfde probleem te maken als de verbinding met de app die steeds wegvalt? Ik heb in ieder geval beide problemen.Helemaal juist; ik trek dezelfde conclusie!

Bij mij ook beide problemen

En dat het bij Toon®️ gebruikers wat minder opvalt, komt omdat de “weersfunctie” bij sommige (ik zelf ook) geen meerwaarde heeft en weinig of niet gebruikt wordt.

Let op: ik houd geen pleidooi voor verwijdering van Toon®️; de ervaring op het forum leert dat er toch nog voldoende voorstanders van deze uitbreiding zijn.
Reputatie 7
Badge +2
@Allen,

Het probleem met de weer applicatie heeft onze aandacht. Hier hebben we intern een melding van gemaakt. Hier zal echter pas aankomende week een reactie op komen. Onze excuses voor het ongemak.

Groet. Urgel
Reputatie 7
Badge +2
@Allen,

Gisteren hebben we de weer applicatie op Toon herstart. We gaan ervan uit dat er hierdoor geen problemen meer zijn. Willen jullie bevestigen of de herstart aan jullie kant heeft geholpen?

Groet. Urgel
Reputatie 3
Badge +3
Hier start hij nu snel en goed op!
Bij mij gaat het nou goed met de weer applicatie, geen ? meer
Reputatie 3
Badge +3
Ook hier geen ? meer gezien.
Nu het weer nog wat actueler.
Al 3 kwartier donker maar toch nog een zonnetje.
Is er al een oplossing voor het probleem ? In wolkje ????
Reputatie 7
Badge +6
@DennisTuitel

Heb je dit ook wanneer je het weerstation wijzigt? Wanneer je Toon opnieuw opstart heeft dit enig effect?

Groet,

Folkert
Ik heb ook een vraagteken in een wolkje en krijg geen gegevens op veel schermen in de Toon app.
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Yankee

Welkom op het Eneco forum 😀. We helpen je via deze weg graag verder met je probleem op Toon en de app. Ik denk zelf niet dat je probleem volledig relateert aan het probleem besproken in dit topic. Mede doordat je een vraagteken ziet i.c.m. lege schermen in de app.

Heb je Toon al voorzien van een harde reset door de ketelmodule 30 seconden stroomloos te maken?

Groet. Urgel
Ik had net de Toon gereset en het vraagteken is weg en de App werkt ook weer gewoon
, nu hopen dat het zo blijft..
Reputatie 7
Badge +2
@Yankee

Goed om te horen dat het is opgelost. Ik ga ervan uit de problemen zich niet meer gaan voordoen. We horen het anders graag 💪🏽.

Ik wens je alvast een fijn weekend!

Groet. Urgel

Reageer