Actuele weersinformatie werkt niet consequent op Toon startscherm | Eneco Community

Actuele weersinformatie werkt niet consequent op Toon startscherm

• 18 augustus 2019
  • 41 reacties
  • 2193 Bekeken

Sinds een paar weken krijg ik op het startscherm van Toon geen actueel weer meer te zien. Ik zie slechts een wolkje met een vraagteken.
UPDATE: opgelost. Ik heb Toon gereset (via de knop aan de onderkant).

41 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
@TontonJovo

Fijn dat het is opgelost. Bij andere zaken weet je ons te vinden.

Groeten, Tina
Reputatie 4
Badge +3
Ook hier net de wolk met een vraagteken.
OokToon gereset via de knop aan de onderkant.
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @J. Booij

Wat gek dat ook bij jou plots de weersinformatie op Toon kuren krijgt. Is ook bij jou de issue na de reset verholpen?

Groet. Urgel
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @J. Booij

Wat gek dat ook bij jou plots de weersinformatie op Toon kuren krijgt. Is ook bij jou de issue na de reset verholpen?

Groet. Urgel

Ja, reset onder op de TOON en de ? is weer weg.
Reputatie 7
Badge +2
@J. Booij

Dat is mooi om te lezen🎊. Mocht de ? zich nogmaals laten zien dan horen we het graag. Voor nu wens ik je alvast een mooie avond toe!

Groet. Urgel
Reputatie 4
Badge +3
@J. Booij

Dat is mooi om te lezen🎊. Mocht de ? zich nogmaals laten zien dan horen we het graag. Voor nu wens ik je alvast een mooie avond toe!

Groet. Urgel

Jij ook een fijne avond!
Reputatie 4
Badge +3
Wolk met ? is er weer.
Krijg hem niet weg.

Reputatie 4
Badge +3
Wolk met ? is er weer.
Krijg hem niet weg.

Ja, reset onder op de TOON en de ? is weer weg. 2x keer al deze week. Wat kan de oorzaak hier van zijn? Druk ik op de wolk dan geeft hij gewoon het act. weer.
Alleen een wolk met 24gr. De hele dag gern wolken te zien, zon zon zon.
Reputatie 7
Badge +6
@TontonJovo & @J. Booij

Hebben jullie nog steeds last van dit issue? Wij hebben geïnformeerd en er zijn geen problemen bekend bij buienradar. Wij duiken hier graag verder in voor jullie. Kunnen jullie via Menu > Toon Support de externe toegang aan kunnen zetten?
Ik verneem het graag wanneer deze aan staat. Ook ander forumleden die dit issue ervaren, mogen zich melden uiteraard!

Groet,

Folkert
Reputatie 4
Badge +3
Vraagteken is al weer enkele dahen weg.
Het act. weer loopt eel uren achter.
Externe toegang staat aan.
Reputatie 7
Badge +6
@J. Booij

Ik zie inderdaad dat het weer hier ook achterloopt. Dit is gemeld, ik verwacht dat dit op korte termijn verholpen is.
Reputatie 4
Badge +3
Vraagteken in wolk komt weer regelmatig terug.
Reputatie 7
Badge +2
@J. Booij

Dit issue ligt nu bij de softwarebeheerders. Zou je de onderstaande vragen kunnen beantwoorden ? Dan kunnen we verder met het onderzoek.

• Hoe vaak komt het voor dat het vraagteken te zien is ?
  • Op welke momenten heb je hier last van ?
  • Heb je dit issue ook als je een ander weerstation selecteert ?

Groeten Chantal
Reputatie 4
Badge +3
@J. Booij

Dit issue ligt nu bij de softwarebeheerders. Zou je de onderstaande vragen kunnen beantwoorden ? Dan kunnen we verder met het onderzoek.

Groeten Chantal

1x per week, na reset onder op de TOON is het weer een weekje weg.
Hij geeft dit weer in de avond.
Ander weerstation maakt niet uit.
Reputatie 2
Badge +3
@J. Booij

Groeten Chantal

Ook hier spelen deze problemen........ Meestal eind van de middag komt vraagteken in beeld met bijgevoegd resultaat.

Reputatie 6
Badge +2
@Wimmer23

Ook voor jou zoeken wij graag uit wat de oorzaak is. Ik breng de softwarebeheerders hiervan op de hoogte. Kan je de externe toegang op Toon aanzetten voor ons> Via Menu > Toon Support.

Zodra we wat weten hoor je het van ons via dit topic.

Groeten, Tina
Reputatie 2
Badge +3
@Wimmer23

Ook voor jou zoeken wij graag uit wat de oorzaak is. Ik breng de softwarebeheerders hiervan op de hoogte. Kan je de externe toegang op Toon aanzetten voor ons> Via Menu > Toon Support.

Zodra we wat weten hoor je het van ons via dit topic.

Groeten, Tina

Staat aan/open...
Groet Willem
Bij mij gebeurt hetzelfde al een paar weken. Het is een random probleem, nu heb ik geen weerbericht en ineens zonder dat ik er wat aan doe is het weer terug. Andere weerstation of resetten helpt niet.
Reputatie 6
Badge +2
@Berny

Hoe meer voorbeelden hoe beter. Ik ga het doorgeven aan de softwarebeheerders zodat zij kunnen uitzoeken wat de oorzaak is. Wil je de externe toegang hiervoor aanzetten via Toon Support?

Alvast bedankt.

Groeten, Tina
Hij staat vanaf nu aan @TinaC. Bedankt
Hier hetzelfde probleem. Wolkje met vraagteken. Buienradar wel bereikbaar maar geen actuele temperatuur. Lijkt willekeurig over de dag re gebeuren. Lost zich ook weer op maar blijft terugkomen Rest van Toon heeft geen invloed.

Waarschijnlijk sinds laatste update, daarvoor geen last gehad. Roll-back ?
Reputatie 3
Badge +3
Ook hier staat de externe toegang aan!
Reputatie 7
Badge +2
@RVo

Als je je klantnummer toevoegt aan je profiel en de externe toegang aan zet dan meld ik het bij de softwarebeheerders.

Groeten Chantal
Reputatie 3
Badge +3
Wolk met ? weer in beeld.
07-09-2019 om 16:20
Geen zachte reset gegeven, zal nu kijken of hij vanzelf weer weg gaat.

........en je hoor, nu 16:57 ? weer weg.
Hier ook, grotendeels van de dag heb ik een wolkje met ?, als ik erop klikt blijft de radar beeld van buienradar wel bewegen maar voor de rest geen gegevens. Toon geeft altijd aan dat verboden is met de service center.

Reageer