Activeringscode wordt niet gevraagd. | Eneco Community
beantwoord

Activeringscode wordt niet gevraagd.

• 12 april 2019
  • 7 reacties
  • 388 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Beste tooners,

Vandaag realiseerde ik me dat ik nooit de activeringscode heb ingevoerd in de toon (deze was nog van de oude bewoners). Zojuist fabrieksinstellingen teruggezet, maar wederom werd mij geen code gevraagd.

Na wat zoeken begrijp ik dat er eerst iets aangepast moet worden bij Eneco, is er iemand die dit kan regelen?

Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door ChantalS 12 april 2019, 17:37

Hi @Ramasha

Je display staat nu klaar om geactiveerd te worden. Zet Toon nogmaals terug naar fabrieksinstellingen. Je krijgt nu de optie om je code in te voeren.

Als je verder vragen hebt hoor ik het graag!

Groeten Chantal
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hi @Ramasha

Je display staat nu klaar om geactiveerd te worden. Zet Toon nogmaals terug naar fabrieksinstellingen. Je krijgt nu de optie om je code in te voeren.

Als je verder vragen hebt hoor ik het graag!

Groeten Chantal
Goedendag
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een gebruikte toon gekocht. een abonnement afgesloten, en een activatie code ontvangen. Maar kan de code nergens invoeren.

Wie kan me helpen
Net als hiervoor moet je even wachten op een moderator.
Die kan je display ontkoppelen van de oude eigenaar. 😉
Pas als dat gedaan is doe je opnieuw een fabrieksherstel en dan wordt die nieuwe activatiecode wèl door Toon®️ gevraagd. 😉
oke wacht ik even af.
Bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +2
Hi @patveerd

Welkom op het forum! Fijn dat je Toon wilt gebruiken met de extra functies. Als je mij je displaycode stuurt via een privébericht, dan zorg ik dat Toon klaar staat om geactiveerd te worden. Je kan de displaycode vinden via menu - instellingen - pijltje naar beneden - productversie of aan de achterkant van het display.

Groeten Chantal
Reputatie 6
Badge +2
@patveerd

Je display staat nu klaar om geactiveerd te worden. Start nogmaals het fabrieksherstel. Je krijgt nu de mogelijkheid om de code in te voeren.

Je bericht is verwijderd omdat je displaycode privé-informatie is.

Groeten Chantal
Ga vanavond de toon opnieuw instellen. Bedankt voor de snelle reactie / oplossing

Reageer