Activeren van display op nieuw adres | Eneco Community
vraag

Activeren van display op nieuw adres

Badge +1
Wonen nu een maand in ons nieuwe huis. Hier hangt toon in. De vorige bewoners hadden hier een abonnement op. Wij willen dit nu ook maar na het terug stellen na fabrieksgegevens staat er wel verbonden met service center maar krijg ik geen extra functies. Het is 2 maart aangevraagd en zou direct werken.

3 Reacties

Badge +1
Kan nergens mijn activerings code invoeren
Deze Toon®️ dient eerst ontkoppeld te worden van de vorige eigenaar. Een moderator kan dat voor je regelen.
Pas daarna kan je een fabrieksherstel doen en dan vraagt Toon®️ wèl om de activatiecode.

Je kan hier zelf op de site een abo op Toon®️ aanvragen:

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/abonnement/je-gegevens/persoonlijke-gegevens
Reputatie 5
Badge
@Dedomo

Welkom op het Toon forum en gefeliciteerd met je nieuwe woning! Heb je wel een abonnement op Toon? Zo ja, wil je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik met je mee.

Heb je geen abonnement op Toon? Wil je dan de displaycode van Toon via een privebericht naar mij sturen, zodat ik het display kan ontkoppelen van de oude eigenaar? Je kan vervolgens een abonnement aanvragen via de website zoals @Brandje heeft genoemd of telefonisch bij de klantenservice van Eneco via telefoonnummer 088 - 895 59 59 (Bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 20:00 uur. Je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen