Activeren tweedehands toon | Eneco Community
beantwoord

Activeren tweedehands toon

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Heb reeds een 2dehands Toon gekocht
reeds een abb afgesloten voor Toon maar deze vraagt geen activeringscode na fabrieksherstel
icon

Beste antwoord door Mitchel 27 januari 2019, 11:58

@Lucien25

Welkom op de Toon Community! Het is natuurlijk wel handig als je Toon volledig kan gebruiken, zeker in deze tijd van het jaar. Wil je de displaycode naar mij sturen via een privebericht zodat ik het display kan ontkoppelen van de oude eigenaar?

Groet,
Mitchel
Bekijk origineel

7 Reacties

Dan is deze 2e hands Toon®️ nog niet ontkoppeld van de vorige eigenaar.
Hoe kan ik dit oplossen ?
Gelukkig heb je al een abo afgesloten op deze Toon®️; dan kan een moderator (tegenwoordig) deze Toon®️ op afstand voor je ontkoppelen.
Als je zorgt dat je klantnummer in je profiel staat, dan kan morgen een moderator die jouw topic leest, het e.e.a. voor je regelen.
Oke dat zou mooi zijn
bedankt voor de info
Reputatie 5
Badge
@Lucien25

Welkom op de Toon Community! Het is natuurlijk wel handig als je Toon volledig kan gebruiken, zeker in deze tijd van het jaar. Wil je de displaycode naar mij sturen via een privebericht zodat ik het display kan ontkoppelen van de oude eigenaar?

Groet,
Mitchel
Mitchel ik heb je een pb gestuurd met de displaycode
Alles werkt naar behoren en Toon reeds ingesteld

bedankt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen