14000 m3 verbruikt in één dag. | Eneco Community
vraag

14000 m3 verbruikt in één dag.

• 3 mei 2019
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Volgens Toon heb ik op 22 april ruim 14000 m3 gas verbruikt á €12000. Zo koud was het die dag niet. Wat is er aan de hand?

5 Reacties

Hoi @Arjen100 goed dat je dit navraagt. maak je gebruik van slimme meters of anaaloge d.m.v. sensoren?.

Bij het laatste kan het zijn dat de sensoren niet meer goed gepositioneerd zijn, en dien je deze opnieuw te plaatsen.

Bij slimme meters kan het zijn dat deze in storing hebben gestaan. Zodra dit is hersteld dan telt toon deze bij het ophalen het totaal bij elkaar op.
Hi mpleizr,

Dank voor je reactie. Ik maak gebruik van slimme meters.

Is er een mogelijkheid dit te “resetten”? Alle grafieken worden nu gedomineerd door deze “fluke”.
Hoi Arjen,

Sinds een maand of zo is het nu wel mogelijk dat er een correctie door de software ontwikkelaar wordt gedaan in je Toon®️.
Dus wacht even op een reactie van een moderator.
Zorg er wel even voor dat je klantnummer in je profiel is opgenomen.
In de meeste gevallen niet, maar er zijn uitzonderingen daarop. Of dit voor u ook geld weet ik zo gauw niet maar In sommige gevallen kan dit gereset worden, een moderator kan hier uitsluitsel over geven. Als het goed is zal er morgen 1 online zijn, anders uiterlijk op maandag. Vul in ieder geval binnen je profiel je klantnummer in mocht je dit nog niet gedaan hebben. dan weet eneco voldoende om je op afstand te kunnen helpen
Reputatie 7
Badge +6
@Arjen100

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? En kun je daarnaast ook de externe toegang klantenservice aanzetten via Menu > Toon Support? Dan kijk ik graag voor je wat ik hieraan kan doen.

Groet,

Folkert

Reageer