Welkom bij Eneco | Eneco Community

Welkom bij Eneco

• 11 september 2018
  • 39 reacties
  • 4169 Bekeken
Welkom bij Eneco

Toon eerste bericht

39 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik heb zojuist een bericht toegestuurd, @WKE.
Hiermee kan je je Mijn Eneco account aanmaken.

Groet, Vincent
Waar kan ik dat bericht vinden? Ik heb geen mail ontvangen.
Reputatie 5
Badge +5
@WKE check ook even je ongewenste e-mail 🙂 Overigens kun je ook via deze link een account aanmaken/activeren.
Helaas, deze link had ikzelf ook al geprobeerd maar ik krijg het scherm dat ik (nog) niet kan inloggen...… hier kom ik dus niet verder mee..... Graag uw reactie.
Reputatie 5
Badge +3
@WKE,

Ik heb de uitnodiging per e-mail nogmaals verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Wil je nagaan of het nu wel lukt?

We vernemen het graag van je!
Dag Eneco Team,

Ik kan weer inloggen en mijn eneco inzien, ook de app werkt. Er is alleen nog geen data beschikbaar maar die zal in de loop van de tijd wel bijgewerkt worden.

Dank voor jullie support!
Ik kan nog steeds niet inloggen gr .******@hotmail.com
Reputatie 5
Badge +3
Hi @nijsinkj,

Bedankt voor jouw reactie in dit topic. Aan de hand van jouw vraag eerder deze week heb ik dit voorgelegd aan onze ontwikkelaars van Mijn Eneco. Zoals afgesproken laat ik je het direct weten wanneer het e-mailadres weer beschikbaar is voor het maken van een nieuw account. Als alternatief kun je eventueel een ander e-mailadres opvoeren.

Omdat het forum een openbare ontmoetingsplaats is, is het niet handig persoonlijke gegevens te delen. Jouw e-mailadres heb ik om die reden afgeschermd in jouw bericht.
Bij bovenstaande app werkt de thermostaat functie niet meer. Ik kan niet via de app de thermostaat uit en of aan zetten (alleen met de hand) Telefonisch contact gehad over de app en te horen gekregen als ik niet Toon ga gebruiken (kan niet ivm hete lucht verwarming systeem van Brink) de "oude" E.on app gewoon blijft werken en te gebruiken. Wie heeft de verlossende tip! E.on App heet inmiddels wel Eneco, wat logisch is. Hoor het graag!
Hi,

Ik ben op zoek naar mijn jaarverbruik zowel energie (normaal en dal uren) als gas. Op mijn eneco zie ik niet meer dan een aantal weken terug, in een overzicht dat je kunt downloaden niets meer dan de nota's die betaald zijn.

Waar zijn mijn jaar verbruik gegevens gebleven, kan toch niet zo zijn dat die zomaar door een overname van E-on door Eneco verloren zijn gegaan ??

Dank,

Boomer
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Boomer,

Welkom op de Eneco Community!

Bij het overgaan van E.ON in Eneco is je verbruik wat eerder zichtbaar was, niet meegenomen. Dit is van tevoren ook gecommuniceerd zodat je het inzicht eventueel voor jezelf kon opslaan.

Wij kunnen je dit verbruik dus niet toesturen, maar ik kan je wel helpen aan bijvoorbeeld een verbruiksoverzicht of een jaarnota (mits deze er is). Helpt dat?

Groet, Denise
Beste DenisMR,

Die communicatie is mij compleet ontgaan dus als jij nog gegevens voor mij hebt zou je die dan per mail kunnen sturen.
Alvast bedankt,

Boomer
Reputatie 7
Badge +8
Dacht ergens te lezen te hebben, dat E-
ON klanten op een speciaal platform hun bestanden konden downloaden. Zou ook best kunnen dat dit inmiddels weer offline is gehaald.
Misschien dat Denis hier wat van af weet. ?
Reputatie 7
Badge +4
@Boomer

Ik zet de laatste jaarnota's op de mail, deze ontvang je binnen enkele minuten.

@mAiden

Dit is inmiddels niet meer toegankelijk. 😉

Reageer