Welkom bij Eneco | Eneco Community

Welkom bij Eneco

Welkom bij Eneco
Reputatie 4
Badge +1
Dit topic geldt alleen voor klanten die vanaf 8 oktober 2018 overgaan naar Eneco.
Er verandert een aantal zaken ten opzichte van je huidige situatie, waaronder toegang tot een nieuwe Mijn Eneco omgeving.

Heb je vragen hierover, dan kun je eerst even kijken of het antwoord staat op http://www.eneco.nl/welkombij. Stel anders je vraag hieronder.

En natuurlijk: Welkom op de Eneco community, waar je terecht kunt voor al je vragen over Eneco en duurzaamheid! Meer weten over de community? Lees hier.

39 Reacties

Overgenomen van e.on naar eneco maar wil graag app aanmaken maar heb geen klantennummer.
Reputatie 4
Badge +3
Samqw wrote:

Overgenomen van e.on naar eneco maar wil graag app aanmaken maar heb geen klantennummer.

Hoi Samqw,

Welkom op de community en bij Eneco! Je krijgt uiterlijk in de periode van 10 oktober tot eind oktober een mail of brief waarin we je uitnodigen om je nieuwe Mijn Eneco te activeren.

Met de inloggegevens van de nieuwe Mijn Eneco omgeving heb je ook toegang tot de Eneco app.

Groet, Audrey
ik ben ook overgekomen van eon,
wil de nieuwe account activeren, krijg de melding dat het mailadres al is gebruikt.
daar kan ik ook nog steeds mee inloggen
dan krijg ik de melding dat er geen producten actief zijn
Reputatie 5
Badge +2
Jij ook van harte welkom, @WSK!

Ik heb je zojuist een bericht gestuurd om een account aan te maken, verstuurd naar het e-mailadres waarmee je hier op de Community ook bekend mee bent.

Zo moet dit gaan lukken!
Worden de historische gegevens uit het Verbruiks- en kostenoverzicht ook overgenomen? Daar hebben we nu meerdere jaren aan verbruik ter vergelijking.
Reputatie 4
Badge +3
R.C. Kaesehagen wrote:

Worden de historische gegevens uit het Verbruiks- en kostenoverzicht ook overgenomen? Daar hebben we nu meerdere jaren aan verbruik ter vergelijking.

Hoi R.C. Kaesehagen,

Helaas niet, sorry!

Groet, Audrey
Lekker dan. Goede migratie dit ?
Ik ben ook overgegaan vanuit E.ON, maar bij het activeren van Mijn Eneco krijg ik de informatie dat ik al een Mijn Eneco account heb. Daarop kan ik echter niet inloggen, ook niet na het resetten van mijn wachtwoord. Ik krijg dan een bericht "Je kunt (nog) niet inloggen." Mijn energiecontract loopt echter al enige tijd? Wat is de procedure?
Van 15 oktober tot eind oktober worden de oud Eon klanten per brief of mail nader daarover geïnformeerd.
Zie de eerdere reactie van een moderator in dit topic.
VincentN wrote:

Jij ook van harte welkom, @WSK!

Ik heb je zojuist een bericht gestuurd om een account aan te maken, verstuurd naar het e-mailadres waarmee je hier op de Community ook bekend mee bent.

Zo moet dit gaan lukken!

ik heb nog niks binnen gekregen via de mail
Reputatie 7
Badge +4
@WSK

Ik vermoed dat dit met je e-mailadres te maken heeft. Het e-mailadres dat bij ons bekend is wijkt namelijk af van het e-mailadres wat in je forum account staat. Gebruik je momenteel het @hotmail.com e-mailadres? Dan pas ik deze voor je aan.

Groet, Denise
hier zelfde probleem, eerder klant geweest bij Eneco, over naar E-on, nu weer eneco maar ander relatienr. Inloggen lukt niet, activeren/opnieuw aanmelden lukt niet.
Reputatie 7
Badge +4
@Franca

Ik heb je zojuist een nieuwe activatiemail toegestuurd waarmee je een Mijn Eneco account kan aanmaken. Wil je het daarmee nog eens proberen? Lukt ook dat niet, dan lezen we graag terug waar het precies mis gaat.
Zojuist een nieuwe validatiecode ontvangen. Maar site blijft zeggen dat de gebruikersnaam (e-mailadres) al bestaat.... Wat logisch is, maar die zouden jullie dus moeten de-activeren..
Reputatie 7
Badge +4
@Franca

Aha, je e-mailadres is inderdaad al eens gebruikt voor een ander Mijn Eneco account. Het is daarom niet mogelijk om je e-mailadres opnieuw te gebruiken. Heb je een ander e-mailadres hiervoor?
nee. dit is het mailadres dat voor dit soort dingen juist van belang is. Dus ofwel dient het eerste account ge-her-activeerd te worden, of deze juist te verwijderen.
Reputatie 7
Badge +4
@Franca

Deze mogelijkheid is er een momenteel niet, vandaar dat ik je vraag of je over een alternatief e-mailadres beschikt. En een ander e-mailadres aanmaken?
de mogelijkheid is er momenteel niet... ik wacht wel tot die er wel is. ik ga natuurlijk niet een nieuw mail adres, alleen voor eneco, naast mijn huidige mail account, aanmaken.
Reputatie 5
Badge +4
@Franca, je kunt hier natuurlijk op wachten maar geef je wel graag de verwachting mee dat dit erg lang kan duren. De keuze is aan jou uiteindelijk 🙂
@Erica i know 😉 maar had er geen zin meer in...
Erica wrote:

@Franca, je kunt hier natuurlijk op wachten maar geef je wel graag de verwachting mee dat dit erg lang kan duren. De keuze is aan jou uiteindelijk :-)

goedendag ik heb hetzelfde probleem maar denk toch echt als een groot bedrijf als Eneco het voor touw hierin moet nemen om oude e-mail adressen dat bij hen bekent is moeten activeren en niet de klant er voor op te laten draaien om een nieuw e-mail adres te laten maken.Immers de klant vroeg niet om de overname.Dus vraag Eneco vriendelijk om dit probleem op te lossen.
P.S Krijg wel e-mails van Eneco dus er kan dus wel iets geregeld worden intern bij Eneco.

MvG M.R van der Louw
michelvanderlouw wrote:

Erica wrote:

@Franca, je kunt hier natuurlijk op wachten maar geef je wel graag de verwachting mee dat dit erg lang kan duren. De keuze is aan jou uiteindelijk :-)

goedendag ik heb hetzelfde probleem maar denk toch echt als een groot bedrijf als Eneco het voor touw hierin moet nemen om oude e-mail adressen dat bij hen bekent is moeten activeren en niet de klant er voor op te laten draaien om een nieuw e-mail adres te laten maken.Immers de klant vroeg niet om de overname.Dus vraag Eneco vriendelijk om dit probleem op te lossen.
P.S Krijg wel e-mails van Eneco dus er kan dus wel iets geregeld worden intern bij Eneco.

MvG M.R van der Louw

Mijn gedachten 😉
DeniseMR wrote:

@WSK

Ik vermoed dat dit met je e-mailadres te maken heeft. Het e-mailadres dat bij ons bekend is wijkt namelijk af van het e-mailadres wat in je forum account staat. Gebruik je momenteel het @hotmail.com e-mailadres? Dan pas ik deze voor je aan.

Groet, Denise

ik sta bij jullie bekend onder mijn @achternaam.net en bij het forum met mijn fb die idd hotmail is
op de hotmail komt niks binnen , ook niet in de spam folder
mijn primaire is al eerder bij Eneco gebruikt geweest en gezien de bovenstaande discussie gaat die dus niet meer werken bij jullie
[quote user="StéphanL"]Dit topic geldt alleen voor klanten die vanaf 8 oktober 2018 overgaan naar Eneco.
Er verandert een aantal zaken ten opzichte van je huidige situatie, waaronder toegang tot een nieuwe Mijn Eneco omgeving.

Heb je vragen hierover, dan kun je eerst even kijken of het antwoord staat op http://www.eneco.nl/welkombij. Stel anders je vraag hieronder.

En natuurlijk: Welkom op de Eneco community, waar je terecht kunt voor al je vragen over Eneco en duurzaamheid! Meer weten over de community? Lees hier.
Ik heb de mail ontvangen over de overstap van EON naar de nieuwe mijn eneco omgeving, echter ik kan niet inloggen. Alleen de oude mijn eneco omgeving kan ik benaderen maar daar kan ik niks inzien.

Wat te doen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen