Home
Vrienden van Toon

Vraag: Waar informatie over Toon Software vinden

BKBK Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten BKBK heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
Reacties: 0

11 februari 2017, 09:42

Hallo allemaal, ik les overal over updates van Toon Software. Wat is Toon software? Ik heb gezocht op eneco.nl maar kan geen informatie vinden over de software: wat hij is, wat hij doet, hoe je hem krijgt, enzovoort. Zou je mij kunnen helpen?
Resultaten 1 tot en met 2 van 2
  • mAiden

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mAiden heeft ontvangen van andere leden.

500 gigawatt
    Reacties: 1886
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

Toon-expert

Toon-expert

11 februari 2017, 09:46

Software is een verzamelnaam voor programma's en bijbehorende bestanden. De software is dat deel van Toon dat je niet kunt beetpakken en dat beslist hoe Toon zich gedraagt...

Software-Update word gefaseerd uitgerold, dat wil zeggen: "Steeds kleine groep mensen krijgen de nieuwste update toegewezen".. Kan je echt niet wachten? Dan kan je hier eventueel vragen erom: https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/toon-software-update-379-13391

Alles wat betrekking heeft tot de software kom ook op forum te staan onder het kopje: "Software releases en bug fixes"
    Toon® SW: 4.3.20 ~ Nefit OT ~ Toon® Innovator ~ 7 Slimme Stekkers ~ Domoticz: V3.7398 ~ Windows 10 PRO Insider Preview: 16199
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28741
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

14 juni 2017, 21:03

En sinds 13 juni 2017 is er voor Toon® een apart forum. Dus alles mbt Toon® dient daar afgewikkeld te worden.

Je vindt het hier:

https://forum.toon.nl
    Groet Ton; Toon® v.4.4.21; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
Vrienden van Toon