beantwoord

Nieuwe update (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

A. Kranghand
Graag zou ik de actuele update willen ontvangen. Bij voorbaat dank. Vr. Gr. André
icon

Beste antwoord door DeniseMR24 februari 2017, 13:26

Beste Andre,

Leuk dat je actief bent geworden op de community! Ik heb de update voor je klaargezet, deze vindt je onder menu > instellingen > software. Het kan zijn dat deze momenteel niet zichtbaar is i.v.m. de storing.

Groet,
Denise

Bekijk origineel
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.
6 Reacties
DeniseMR
Reputatie 2
Badge+1
Beste Andre,

Leuk dat je actief bent geworden op de community! Ik heb de update voor je klaargezet, deze vindt je onder menu > instellingen > software. Het kan zijn dat deze momenteel niet zichtbaar is i.v.m. de storing.

Groet,
Denise
A. Kranghand
Hartelijk dank Denise. Inmiddels geïnstalleerd.
Gr. André
Kuipers
Bij mijn ouders is de software al een week binnen en bij mij nog niet. Ik zou graag ook zo'n mooie update willem ontvangen!
Erica
Reputatie 2
Badge+2
@Kuipers

Dank voor jouw vraag en welkom op het forum!

Ik heb de laatste update gepusht naar jouw Toon. Deze vindt je onder menu > instellingen > software.
Voortaan kun je al jouw Toon vragen stellen op ons nieuwe Toon forum via forum.toon.nl/

Groet, Erica
apvanderwaal
Vanochtend stond het envelopje met het bericht om te update op het scherm. Na de update geen verbinding meer met de warmtewinner. Storing A04 volgens mij. Hoe kan ik dit oplossen? Op de app geeft hij overigens aan, verbinding met CV-ketel verbroken.
Kelly
Reputatie 2
Badge+3
Hallo apvanderwaal,
Voor alle Toon gerelateerde vragen verwijzen we je graag naar ons nieuwe Toon forum.

Heb je Toon al eens gereset door de ketelmodule 1 minuut uit het stopcontact te halen? Als dit niet werkt, wil ik je vragen de storingsdienst te bellen via 088 - 895 59 59 (je betaalt je gebruikelijke belkosten) zodat zij met je mee kunnen kijken.

Groet, Kelly